תוכן שיווקי

גטר טק מציעה: סקר מתקדם לניתוח מערך ההדפסה בארגון המבטיח חסכון של עשרות אחוזים

15/11/2010 15:30

חברת גטר-טק מציעה לארגונים לבצע סקר מתקדם, לניתוח מערך ההדפסה באמצעות תוכנה ייחודית. הסקר מנתח את מצב ההדפסה בארגון ומציג המלצות לפתרון ואת אבני הדרך כיצד ניתן להגיע לסביבת עבודה משודרגת וחסכונית. לגטר ידע וניסיון רב שנים כחברה המייצגת בישראל מספר חברות מובילות בתחום ההדפסה, בינהן לקסמרק, קוניקה מינולטה ו-OCE.

ארגונים רבים מכירים את הבעיה הכואבת הנובעת מאי יכולת אמיתית לקבוע את עלויות ההדפסה בארגון. הדבר נגרם מסיבות שונות בינהן, ריבוי ספקים בארגון בתחום ההדפסה ואי יכולת לנהל בצורה מרכזית את מערך ההדפסה. כל אלו מביאים לרכישה עודפת של מדפסות, מתכלים ושירות. כתוצאה מכך ישנה עליה משמעותית בהוצאות הארגון בתחום ההדפסה.

גטר-טק מציעה לארגונים להתייעל בתחום ההדפסה, באמצעות שירות הסקר. הסקר מתבצע באמצעות תוכנה ייחודית והוא מלווה ע"י מומחה מטעם גטר-טק שנמצא אצל הלקוח. תוכנת הסקר כוללת כלים לאיסוף כל הנתונים הרלבנטיים מהארגון. נציג גטר יושב עם אנשי הארגון על צרכים נוספים של החברה וכל המידע נכנס לאפליקציה שבתוכנה. לאחר מכן התוכנה מבצעת ניתוח של מפת ההדפסה בארגון, והלקוח מקבל דוח מסודר המאפשר לו להבין את המהלכים שעליו לבצע על מנת לייעל ולשדרג את מערך ההדפסה בארגון, ובכך לחסוך עד עשרות אחוזים בהוצאות ההדפסה.

לדברי ירון פרץ, מנהל מכירות ארצי של חטיבת ההדפסה בגטר-טק, "אנו מציעים ללקוחותינו פתרון בעל ערך מוסף המאפשר להם לנהל את כל סביבת הפלט בצורה יעילה ואופטימאלית. גטר-טק, באמצעות הסקר, מספקת הצגה מהימנה של הוצאות ההדפסה בארגון. ומציעה ללקוחותיה פתרון ארגוני מלא המורכב מחומרה, תוכנה, שירות וידע אנושי, תוך התאמה לצרכי הארגון".

אירועים קרובים