תוכן שיווקי

זירוקס שומרת על עלויות הדפסה נמוכות ביותר בצבע, עם מדפסות דיו מוצק שולחניות חדשות מסדרת ColorQube

15/11/2010 15:35
כלי חדש. זירוקס

זירוקס מציגה מדפסת דיו מוצק צבעונית שולחנית – המוצר הראשון לשולחן העבודה תחת המותג ColorQube – אשר חוסך עוד יותר בעלויות ההדפסה בצבע לעסקים בכל גודל. מדפסות הדיו המוצק הצבעוניות ונטולות מחסניות הדיו Xerox ColorQube 8570, מציעה הדפסות צבע באיכות גבוהה וחוסכת תשעים אחוז פסולת מתכלים בהשוואה למדפסות לייזר דומות.

המדפסת מציעה מהירות הדפסה של עד 40 עמודים לדקה בצבע או בשחור-לבן, דבר שהופך אותה לאידיאלית עבור משרדים התלויים בהדפסות צבע לצורך הפקת הצעות, דוחות ועלונים, כמו גם הדפסות יומיומיות של אימיילים וגיליונות עבודה צבעוניים. ColorQube 8570 אידיאלית עבור עסקים קטנים הזקוקים לציוד טכנולוגי איכותי בהשקעה לא גבוהה. עלויות הדפסה גם נמוכות על מנת לאפשר לחברות ליהנות מיתרונות ההדפסה בצבע.

איכויות יוצאות מן הכלל של הדפסה בצבע
מדפסות הדיו המוצק מסדרת ColorQube מפיקות הדפסות צבע באיכות גבוהה וקבועה, על כל סוג של מדיה, עם תכונות הכוללות:

*    Color By Words – כלי עריכת צבע המובנה בחינם בתוך מנהל התקן ההדפסה של המכשיר. כלי חדשני זה מבית הפיתוח של זירוקס- זמין למשתמש ישירות ממסך המחשב האישי שלו. הכלי מהווה פריצת דרך בכך שלראשונה הוא מאפשר גם למשתמש המשרדי הממוצע אשר אין ברשותו תוכנות גראפיות יקרות- לערוך שינויים בצבעוניות הפלט המודפס, וזאת על ידי מתן הנחיות תיקון בשפה יומיומית פשוטה וקלה. מעתה ניתן להנחות את המכונה בהוראות קלות ופשוטות כגון: "Make sky/ skin tones, more blue/ dark/ light" או- "Make all Red colors turn Pink…" וכדומה. כלי זה מנגיש למעשה את נושא שלמות הצבע בפלט המודפס- לכל משתמש משרדי באשר הוא.

*    טקסט ותמונות צבע חדות בעזרת Adobe Postscript 3 והדמיות צבע איכותיות במיוחד המאושרות על ידי PANTONE.

*    הדפסה באיכות גבוהה עם יכולות התאמת צבע מתקדמות ואיכות תמונה ברמת 2400 FinepointTM.

הדפסה ירוקה
היתרונות הסביבתיים של ColorQube 8570 ו-ColorQube 8870, אשר זכו לתקן ENERGY STAR כוללים:

*    חיסכון של עד תשעים אחוז פסולת מתכלים בהשוואה למדפסות לייזר דומות. אין עוד טכנולוגיית הדפסה התורמת בשיעור כה גבוהה לשמירה על איכות הסביבה!

*    מנהל התקן Earth Smart אשר מגדיר כברירת מחדל הדפסה על שני צידי הדף לחסכון בנייר, הדפסה קלה ואיכותית על נייר ממוחזר, מצב טיוטה לחסכון במתכלים ואישור לפני הדפסה.

*    תכונה אינטליגנטית הלומדת את דפוסי השימוש ועוברת אוטומטית למצב חיסכון באנרגיה בזמנים בהן קיים צפי נמוך לשימוש במדפסת (למשל – מחוץ לשעות העבודה).

*    תוכנת GreenPrint אשר מסמנת באופן אוטומטי דפים שאינם נחוצים להדפסה, כגון דפים ריקים המכילים רק מודעות או לוגו, טרם הדפסתם.

מחקר* שנערך מצא, כי מדפסת ColorQube 8870 צורכת שלושים אחוזים פחות אנרגיית מחזור חיים וכן היא בעלת טביעת רגל פחמנית הנמוכה בעד שלושים אחוז ממדפסות לייזר שולחניות דומות.

זמינות
מדפסת הדיו המוצק הצבעונית ColorQube 8570 כבר היום ללקוחות העולם בישראל באמצעות מגוון ערוצי ההפצה של זירוקס. המדפסות נהנות מהאחריות הכוללת והבטחת שביעות הרצון של זירוקס. כמו כן זכתה זירוקס להכרה במשך ארבע שנים רצופות כחברה המספקת "חווית שירות לקוחות מצוינת" בתחומי השירותים והתמיכה הטכנולוגיים על ידי מכון המחקר J.D. Power and Associates.


* ניתוח מחזור החיים המלא של זירוקס זכה לביקורת עמיתים של סקוט מת'יוז ודינה מת'יוז מחברת הייעוץ Avenue C, על מנת לוודא עמידה בתקן ISO. השניים הם פרופסורים להנדסה באוניברסיטת קרנגי מלון (CMU), אך הביקורת שלהם לא מייצגת ביקורת רשמית של CMU.

אירועים קרובים