מנכ"ל גוגל: גרסה חדשה של אנדרואיד תשוחרר בשבועות הקרובים

המנכ"ל, אריק שמידט, אמר את הדברים כשהוא אוחז בידו מכשיר "שעדיין לא הוכרז", ושם המותג שלו מוסתר ● נראה, כי מדובר במכשיר מדגם Nexus S, שעל פי שמידט, מצויד במערכת ההפעלה אנדרואיד 2.3 ובשבבי Near-Field Communications לתקשורת אלחוטית מהירה בטווח קצר

הגרסה הבאה של מכשירי אנדרואיד (Android) תופיע כבר בשבועות הקרובים – כך על פי אריק שמידט, מנכ"ל גוגל (Google). שמידט אמר את הדברים בוועידת Web 2.0 Summit שנערכה ב-Place Hotel בסן-פרנסיסקו, כשהוא אוחז בידו מכשיר "שעדיין לא הוכרז", ושם המותג שלו מוסתר. נראה, כי מדובר במכשיר מדגם Nexus S, שפרטים אודותיו דלפו בשבוע שעבר מאתר האינטרנט של בסט-ביי (Best Buy).

על פי שמידט, המכשיר מצויד במערכת ההפעלה אנדרואיד 2.3 (Android 2.3), המכונה Gingerbread, ובשבבי Near-Field Communications לתקשורת אלחוטית מהירה בטווח קצר. שמידט אמר, כי חברות האשראי רואות בטכנולוגיית תקשורת זו אמצעי בטוח יותר מאשר הפס המגנטי המוטבע בכרטיסי האשראי המוכרים. לדבריו, כרטיסי האשראי לא ייעלמו מהעולם בעתיד הקרוב, אך גוגל מבקשת להעמיד את הטכנולוגיה לרשות המפתחים כדי לבחון את ההתפתחויות.

שמידט הוסיף, כי בגוגל מרוצים מההצלחה של אנדרואיד. עם זאת, הוא הביע חוסר נחת מכך שכולם מתמקדים בקרב בין גוגל לאפל (Apple) במקום בצמיחה של השוק כולו, הודות לפיתוח של יישומים מצד שלישי. באשר להבדל בין אנדרואיד למערכת ההפעלה כרום (Chrome OS), שמחשבי Netbook ראשונים שיתבססו עליה אמורים להופיע השבוע, אמר שמידט, כי אנדרואיד מתמקדת בממשק מגע בעוד שכרום מתמקדת במקלדת. "אלה ההתפתחויות בשוק", ציין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים