תוכן שיווקי

חברת אמת מיחשוב יישמה את תוכנית ה-eSPP החדשה של סימנטק בתחום ה-Data Protection

16/11/2010 12:54
א.מ.ת מיחשוב

חברת אמת מיחשוב החלה ליישם את תוכנית השותפים החדשה של סימנטק, וקיבלה הסמכה ראשונה בתחום ה-Data Protection. מטרתה של תוכנית ההכשרה החדשה של החברה לשותפיה העיסקיים eSPP (ר"ת Enhanced Symantec Partners Program) שהוכרזה ב-3 בנובמבר 2010 לשפר מחד את היכולת הטכנית והמכירתית של השותף, ומאידך להגדיל ולבנות שותפות עיסקית מחייבת בין החברות.

תוכנית ה-eSPP  מיושמת בתהליך אבולוציוני שימשך כשנה, ובמהלכו תכשיר סימנטק את שותפיה המנוהלים לכל אחת מ-9 משפחות המוצרים של החברה. חברת אמת מיחשוב השלימה זה מכבר את תוכנית ההכשרה למשפחת מוצרי Data Protection NBU, ובמקביל בנתה גם תוכנית עיסקית נירחבת למכירה משותפת של משפחת מוצרים אלו. במקביל החלה החברה להערך להכשרה והסמכה גם בתחומי ניהול האיחסון (Storage Foundation) וזמינות מערכות באמצעות משפחת ה-VCS – Veritas Cluster Systems.

"מומחי אמת מיחשוב הוכיחו יכולת טכנית מעולה בתהליך ההכשרה וההערכה (Assessment) בתחום ה-Data Protection. לחברה מומחים, יכולות וכלים מעולים לביצוע תהליכי מכירה של מוצרי סימנטק באופן עצמאי ומקצועי ביותר", אמר ראם מורד, המנהל מטעם סימנטק את תהליך ההכשרה לשותפי החברה בישראל.

יואב וינברג, מנכ"ל אמת מיחשוב, אמר: "חברת אמת מיחשוב מחוייבת לסטנדרטים הגבוהים ביותר של ידע והסמכות בתחומי המוצרים הרבים מבית שותפתה סימנטק. אמת מיחשוב הינה הראשונה שנרתמה ליישם את תוכנית ההכשרה החדשה של סימנטק מתוך הכרה בחשיבות ההסמכות ובחשיבותה של השותפות רבת השנים עם סימנטק. באמת מיחשוב מומחים בעלי יכולות טכניות ומכירתיות גבוהות ביותר במוצרי סימנטק וכבר שנתיים ברציפות שהחברה מקבלת את תואר Best Performer, התואר הגבוה ביותר שמעניקה סימנטק לשותפיה העסקיים".

אירועים קרובים