תוכן שיווקי

גטר טק תציג בכנס הפרינט את תפיסת ניהול ההדפסה שמייעלת את מערך ההדפסה וחוסכת בעלויות

16/11/2010 13:50
הופכת לסינית. לקסמרק

חברת גטר טק, אשר תשתתף בכנס הפרינט, תציג באירוע את קו המוצרים החדש והמגוון של החברה ובמרכזם פתרונות ההדפסה מבוססי טכנולוגיית לייזר של לקסמרק – שאותה מייצגת החברה בלעדית בישראל. "כיום כבר לא מדברים על מדפסות, אלא על פתרונות הדפסה כוללים לארגון", מציין ירון פרץ, מנהל מכירות ארצי של חטיבת ההדפסה בגטר-טק, ומסביר "כנציג לקסמרק, אני לא מציע רק מדפסות – זה יש לכל אחד. אני מגיע עם פתרונות הדפסה כוללים המותאמים ללקוח ולצרכיו".

כדוגמה לפתרון בתחום התוכנה, מציג פרץ את האפשרות לבצע בקרה על ההדפסות בארגון. 'פתרון ניהול ההדפסה' מאפשר לבעל ההרשאה בארגון יכולת לעקוב ולפקח בקלות על ההדפסות של כל מדפסת ומדפסת וכל עובד ועובד בארגון. באמצעות תוכנת הבקרה והשליטה של גטר-טק ניתן לדעת כמה דפים הדפיס כל עובד, באיזו מדפסת, האם זו הייתה הדפסה צבעונית או מונו. כמו כן ניתן להגביל כל עובד ועובד בכמות ההדפסה היומית הזמינה לו. "כשעובדים יודעים שיש בקרה על ההדפסה, אז ידם פחות קלה על פקודת הפרינט" הוא מציין.

פתרון נוסף שגטר-טק מציעה מאפשר לחסוך הדפסות שווא בארגון. "לעיתים עובד שולח מסמך להדפסה ושוכח לקחת את ההדפסה או שמישהו אחר לקח בטעות את הקובץ ששלח להדפסה. אנו מציעים לשלב במכשירים קורא כרטיסים חכם ובכל פעם שעובד שולח קובץ להדפסה, הוא צריך להגיע פיסית למדפסת ולהעביר את הכרטיס בכדי שההדפסה תתבצע", מתאר פרץ.

חוסר יכולת אמיתית לאמוד את עלויות ההדפסה בארגון היא בעיה כואבת ומוכרת בקרב ארגונים. הדבר נובע מסיבות שונות וביניהן: ריבוי ספקים בתחום ההדפסה ואי יכולת לנהל בצורה מרכזית את מערך ההדפסה. כל אלו מובילים לרכישה עודפת של מדפסות, מתכלים ושירות. כתוצאה מכך נגרמת עליה משמעותית בהוצאות הארגון בתחום ההדפסה ולכן פתרונות חכמים לניהול הדפסה הם קריטיים לארגונים.

כדי להתאים את הפתרון הנכון ללקוח אנו מבצעים ניתוח של כל מערך ההדפסה הארגוני. שירות זה מתבצע באמצעות תוכנה ייחודית והוא מלווה ע"י מומחים מטעם גטר טק. "אנחנו יכולים להגיע לכל ארגון ובעזרת התוכנה שלנו להתחבר למערך ההדפסה ולקבל את תמונת המצב של הארגון מבחינת הדפסה. בהתאם לנתוני הסקר אנחנו מציעים פתרונות בעלי ערך מוסף המאפשרים לנהל את כל סביבת הפלט בצורה יעילה ואופטימאלית. הסקר מספק תצוגה מהימנה של הוצאות ההדפסה בארגון ומציע ללקוחות גטר פתרון ארגוני מלא המורכב מחומרה, תוכנה, שירות וידע אנושי -תוך התאמה לצרכי הארגון".

לפי מחקרי השוק של IDC שפורסמו על שוק פתרונות ההדפסה בישראל ברבעון השני של 2010, גטר-טק מובילה את תחום ההדפסה בלייזר שחור לבן – גם בכמות המכשירים הנמכרים וגם בקטגוריה של סכומי המכירה. "אנחנו מובילים את שוק הלייזר מונו, משום שאנחנו מציעים את הפתרונות היעילים ביותר ואת הטכנולוגיה החדישה ביותר", מסביר פרץ.

כאמור, בנוסף לפתרונות ניהול מערך ההדפסה תציג גטר-טק את הדגמים המובילים והחדשים של לקסמרק, כמו ה-X864, X736 וה-T656, כאשר פתרון ה-paper cut – פתרון שליטה ובקרה המשולב במסך המגע של המדפסות – יוצג על גבי מדפסת לקסמרק X654.

אירועים קרובים