תוכן שיווקי

בעקבות כנס הבכירים ברודוס: רכישות סוף שנה – גם מוצרי תוכנה ברשימת העדיפויות

16/11/2010 16:45
NessPRO הינה קבוצת מוצרי התוכנה של נס

לפני סיום שנה נוהגים עסקים לבצע רכישות שונות כדי למצות את שארית התקציב שברשותם. יפה ירדני, סגנית נשיא למכירות ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, אומרת כי מקומם של מוצרי התוכנה לא נפקד מהמוצרי שרכישתם נמצאת על הפרק ככל שמתקרבים לסוף השנה.

"השנה אנו שמים לב כי בתחום מוצרי התוכנה יש חמישה נושאים שבהם קיימת התעניינות מוגברת בקרב משתמשים לקראת סוף השנה", אומרת ירדני, "נושאים אלו כוללים ניטור ישומים וחוויית משתמש, תקשורת ניידת, ניהול תוכן, רשיונות של מיקרוסופט ומוצרים המסייעים לעמידה ברגולציות".

ניטור יישומים

כלים לניטור יישומים  מאפשרים לסגור את הפער בין הגורם העסקי בארגון למערך המיחשוב. פתרונות אלו מאפשרים להפחית בצורה משמעותית פגיעה בעסקים כתוצאה מבעיות במערכות המידע ומאפשרים להגדיל את הפרודוקטיביות של המשתמש. ניטור חוויית משתמשי הקצה בארגון מאפשר לאנשי ה-IT לזהות באופן מדויק את חוויית המשתמש האמיתית של משתמשי הקצה, ואת ההשפעה שיש לנתונים אלה על הביצועים העסקיים.

יפה ירדני מציינת כי בתחום הניטור מספקת NessPRO את  FPI מתוצרת Aternity, SharePath מתוצרת קורלסנס ו-TrueSight מתוצרת חברת Coradiant.

תקשורת ניידת

תחום הישומים הניידים הופך ליותר ויותר קריטי בארגונים רבים. המיחשוב הנייד מגיע כמעט אל כל עובד בארגון, כאשר ניתן כיום להתקשר באמצעות הטלפון החכם כמעט אל כל המערכות הארגוניות. פיתוח ישומים למכשירים ניידים הוא עתיר אתגרים: במקרים רבים ישומים נכתבים ספציפית למכשיר מסוים ולכן קשה לשדרג אותם. לעתים קיים קושי לחבר את הישום למקורות המידע, יש צורך בקידוד רב וטיפול בתקשורת, התחזוקה יקרה בעקבות שינויים או שדרוגים וכן קיים מיגוון רב של מכשירים עם מערכות הפעלה שונות.

NessPRO, לדוגמא, משווקת פלטפורמת פיתוח לישומים ניידים מתוצרת Sybase (חברה השייכת ל-SAP), הנקראת  SAP Unwired Platform ומיועדת לניוד ישומים ארגוניים מכל סוג שהוא (לא רק SAP) אל כל סוג של מכשיר נייד.

ניהול תוכן

נושא ניהול התוכן בארגונים הולך וצובר תאוצה ניכרת, תוך שילוב הנושא בתהליכים העסקיים הארגוניים. ארגונים מבקשים ליישם כיום תהליכים ונושאים רבים המבוססים על ניהול תוכן, כגון רכש ללא נייר, ניהול וידאו, ניהול ארכיון מוסדי, לשכות סריקה, טיפול בדואר ועוד. NessPRO משווקת בישראל את משפחת מוצרי  Documentum לניהול תוכן, מתוצרת EMC.

נס פיתחה פתרון בשם Documentum For SAP המבוסס על רכיבי האינטגרציה הסטנדרטיים של משפחת מוצרי Documentum  למערכות SAP.

רשיונות מיקרוסופט

נס טכנולוגיות עוסקת מזה מספר שנים במכירת רשיונות תוכנה של מיקרוסופט, באמצעות NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס. החברה הוסמכה ע"י מיקרוסופט כשותף זהב (Microsoft Gold Partner).

ל-NessPRO יועצי רישוי מוסמכים של מיקרוסופטl המתמחים במתן שירותי ייעוץ וניהול רישוי בארגון. זאת – בנוסף לאנשי מקצוע רבים המתמחים בהטמעה של מוצרי מיקרוסופט ובהדרכה טכנולוגית בתחום זה.

מוצרי תוכנה המסייעים לעמידה ברגולציה

"אנו עדים לתקופה בה העמידה בחוקים ותקנות הולכת ותופסת חלק משמעותי יותר בתכניות העבודה של הארגונים בכלל ושל יחידות ה-IT בפרט" אומרת יפה ירדני "יותר ויותר ארגונים מבינים את הצורך במוצרים טכנולוגיים אשר מסייעים לעמידה ברגולציה לאורך זמן".

NessPRO מציעה מוצרים משלימים למערכות ה-ERP הארגוניות, אשר מאפשרים לתת מענה טכנולוגי לכלל הגורמים הרלוונטיים בארגון, כגון מנהל הכספים הראשי, המנמ"ר, מבקר הפנים, אנשי ניהול הסיכונים בארגון, אנשי אבטחת המידע וכ'.  חבילת המוצרים כוללת את פתרון בקרת תהליכי הרכש  Buying Transaction Watchdog, מערכת ניהול הסיכונים Xpandion ProfileTailor, מוצר התוכנה  Security Weaver לניהול פיקוח תאגידי, ניהול סיכונים וציות לתקנות, הפתרון הדינמי למיסוך נתונים  ActiveBase Security ועוד.

אירועים קרובים