תוכן שיווקי

Xerox WorkCentre 3550 – פתרון לדרישות הגוברות של משרדים עסוקים

16/11/2010 16:48
כלי חדש. זירוקס

זירוקס ישראל מציגה פתרון חדש למשרדים בעלי צרכי הדפסה מגוונים – Xerox WorkCentre 3550  – מדפסת שחור-לבן רב תכליתית.

Xerox WorkCentre 3550 המשולבת, מיועדת למשרדים קטנים ובינוניים, ומציעה מגוון פתרונות משולבים: העתקה, סריקה, פקס והדפסה במהירות של עד 33 עמודי A4 לדקה. המערכת כוללת גם תכונות מתקדמות, כגון הדפסה דו-צדדית אוטומטית ורשת מובנים, ו-CentreWare – שירות ניהול דרך האינטרנט אשר משפר את יעילות המשתמשים. תכונות המכשיר אף מאפשרות העברה אוטומטית של פקסים בין מספרי פקס שונים ואף לתיקיות, תיבות דוא"ל ושרתים מרובים. מדובר בחידוש ויתרון משמעותי של דגם זה שכן, שיכול בארגונים מסוימים להוות תחליף לשרת פקסים, שעלותו גבוהה לעין שעור.

Xerox WorkCentre 3550 עונה למגוון צרכי העסק:

•    יעילות ארגונית גבוהה עם יכולת ריבוי משימות המאפשרת קבלת פקסים תוך כדי צילום, או הדפסה תוך כדי סריקה
•    קיבולת נייר סטנדרטית וגבוהה של 550 דף, הניתנת להרחבה עד 1,050 דף, בתוספת המזין האוטומטי, שיכול להכיל עד 60 דפים בתצורת דופלקס – מטפלת בכמויות הדפסה גבוהות ומאפשרת עבודה רציפה ושקטה עם מינימום הפסקות לצורך טעינת נייר.
•    חיבור USB מובנה בצדו הקדמי של המכשיר- המאפשר בקלות להדפיס או לסרוק מסמכים מ/אל התקן דיסק און-קי.
•    הדפסה ופקס מאובטחים – מאפשר להפיק את המסמכים רק לאחר שהמשתמש מזין קוד אישי.
•    סריקה צבעונית מאפשרת למשתמשים לשמור מסמכים כפי שנראו במקור.
•    אפשרויות סריקה ופקס מתקדמות, כגון LAN Fax, סריקה לכונן רשת וסריקה קלה ומתקדמת לדוא"ל באמצעות LDAP המאפשר בחירה מתוך ספר הכתובות הרשתי בארגון.
•    מצב אקולוגי לחיסכון באנרגיה עם Power Save Mode – פירושו שהמכשיר לומד, מתאים ומסגל עצמו לשעות העבודה במשרד, אשר מעבר להן – מכניס עצמו למצב רדום החוסך משמעותית בצריכת החשמל.
•    מתכלים גדולים וחסכוניים המספיקים לזמן ממושך: מתכלה סטנדארטי ל-5,000 דף, או מתכלה בקיבולת גבוהה ל- 11,000 דף

"המשולבת Xerox WorkCentre 3550 מיועדת לצוותים הפעילים במשרד המודרני אשר זקוקים לפתרון שיאפשר להם לנהל את מסמכיהם במהירות וביעילות", אמר ערן צור, מנהל שיווק תחום אופיס בזירוקס ישראל. "תוספת חדשה זו למשפחת מוצרי אופיס של Xerox משלבת יכולת עבודה גבוהה עם תכונות מתקדמות, על מנת להעלות את הרף בכל הקשור ליעילות המשרד, וכל זאת תוך בעלויות אטרקטיביות במיוחד".

אירועים קרובים