גוגל השיקה באופן רשמי את היישום הקולי שלה ל-iPhone

בעזרת Google Voice for iPhone, יכולים בעלי המכשיר של אפל לבצע שיחות בינלאומית בעלויות זולות יותר מאשר העלויות ברשת הטלפוניה הרגילה, לשגר הודעות טקסט בחינם לטלפונים עם מספר אמריקני ולבצע שעתוק של הודעות דואר קוליות

גוגל (Google) השיקה אתמול (ג') את היישום Google Voice for iPhone, יישום חינמי שמאפשר להשתמש ב-iPhone כמכשיר שמשתלב ברשת הטלפוניה הרגילה תוך מזעור עלויות. עד היום ניתן היה להשתמש ביישום ב-iPhone רק כיישום שמריצים מתוך הדפדפן אם הוא תומך ב-HTML 5.

כעת, בעזרת היישום, יכולים בעלי המכשיר של אפל (Apple) לבצע שיחות בינלאומית בעלויות זולות יותר מאשר העלויות ברשת הטלפוניה הרגילה, לשגר הודעות טקסט בחינם לטלפונים עם מספר אמריקני ולבצע שעתוק של הודעות דואר קוליות. כמו כן מקבלי השיחות יכולים לקבל בתצוגה את מספר ה-Google Voice של מי שמתקשר אליהם במקום את מספר הטלפון הרגיל של המכשיר.

משתמשי Google Voice for iPhone יוכלו גם להשתמש ביכולות הדחיפה של היישום וכך לקבל הודעה מיידית בעת קבלת הודעת טקסט או הודעה קולית.

את Google Voice for iPhone אפשר להוריד בחינם מחנות היישומים של אפל. כדי להשתמש ביישום, יש צורך במערכת הפעלה מסוג iOS 3.1 ומעלה וכן בחשבון פעיל ב-Google Voice.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים