אינטל תציג את סדרת המעבדים החדשה שלה בינואר הקרוב

מעבדי ה-Sandy Bridge יוצגו בתערוכת CES - כך עולה מהזמנות לאירוע שנשלחו לעיתונאים ולבעלי עניין אחרים ● סדרת המעבדים החדשה של אינטל מבוססת על ליטוגרפיה של 32 ננו-מטר והיא תכלול, בקצה הגבוה שלה, מעבדים עם שש ליבות, ובקצה התחתון – מעבדי שתי ליבות ● הם יוצגו, ככל הנראה, על ידי מולי עדן, סגן נשיא חטיבת המחשבים האישיים בחברה והישראלי הבכיר ביותר בחברה

אינטל (Intel) מתכוונת להשיק את מעבדי ה-Sandy Bridge החדשים שלה בתערוכת CES הקרובה, שתתקיים בינואר – כך עולה מהזמנות לאירוע שנשלחו לעיתונאים ולבעלי עניין אחרים. המעבדים יוצגו, ככל הנראה, בידי מולי עדן, סגן נשיא חטיבת המחשבים האישיים באינטל והישראלי הבכיר ביותר בחברה,

סדרת המעבדים החדשה של אינטל מבוססת על ליטוגרפיה של 32 ננו-מטר והיא תכלול, בקצה הגבוה שלה, מעבדים עם שש ליבות. בעתיד יצורפו לרשימה מעבדים בעלי שמונה ליבות. בקצה התחתון של הרשימה ניתן יהיה למצוא מעבדי שתי ליבות "רגילים".

החברה מכנה את מעבדי ה-Sandy Bridge "הדור השני של מעבדי ה-Core". המעבדים החדשים ימשיכו להיות מסומנים, אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, כמעבדי Core i3, 5 ו-7, אולם עם תוספת דור שני. בהזמנה נכתב שאחד מהמעבדים שיוצגו יהיה זה המהיר ביותר שהוצג אי פעם בשוק ה-PC.

אחד ההבדלים המשמעותיים בארכיטקטורה החדשה הוא שילוב השבב הגרפי ישירות בפיסת הסיליקון בה משובצים גם ליבות המעבד הראשי. בדור הקודם של המעבדים, ה-נהלם (Nehalem), הוסף השבב הגרפי לאריזת המעבדים בחיבור ישיר, אולם הוא שובץ בפיסת סיליקון נפרדת. שיבוץ השבב ישירות בפיסת הסיליקון מאפשר לשבב הגרפי להשתמש בנתיב הזיכרון של המעבד עצמו, וכך לזרז עוד יותר את פעולתו וכן לאפשר לו להתמודד עם גרפיקה באיכות גבוהה יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים