Software AG מציעה ניהול תהליכים עסקיים – גם במתקן וגם בענן

החברה הגרמנית מציעה מעתה את השילוב של שתי רכישותיה הגדולות בשלוש השנים האחרונות - פלטפורמת Aris למידול תהליכים ופלטפורמת WebMethods לשילוב יישומים ותהליכים - הן במודל הענן והן במודל ה-"ישן" של שימוש במתקן ● וולפראם ג'וסט, ה-CTO של Software AG: "זו טעות להציע שתי טכנולוגיות שונות לשימוש באותה מערכת"

18/11/2010 14:48

במפגש המדיה הבינלאומי השנתי של Software AG, שנערך השבוע במטה החברה בעיר דרמשאדט שבפאתי פרנקפורט בגרמניה, הכריזה Software AG, כי תספק את הפתרונות שלה לניהול תהליכים עסקיים גם במודל מיחשוב ענן וגם במודל מיחשוב במתקן. עוד מסרה החברה, כי תוסיף תכונות ניהול נייד (מובייל) ושיתוף פעולה חברתי במודל הרשתות החברתיות. בנוסף, לאחר שרכשה את חברת Data Foundation – המתמחה בניהול נתוני-על Master Data, תספק Software AG גם פתרונות לניהול איכותי של אירועי תהליכים מסובכים.

התקופה הנוכחית בחייה העסקיים של Software AG מאופיינת כשלב אחד לאחר הסיום המוצלח של שילוב טכנולוגיית עיצוב וניהול התהליכים שנרכשה מחברת IDS Scheer. עתה הפתרונות החדשים להצטיינות בניהול תהליכים עסקיים (Business Process Excellence) צפויים להגיע לשוק בקצב מהיר. ראשית, כאמור, Software AG מציעה את פתרונותיה ללקוחותיה – הן לצריכה במודל הענן והן לשימוש במתקן. כמו כן, היא מציעה שימוש נרחב במכשירי המובייל לניהול נייד ואפשרויות שיתוף פעולה נרחב מבוסס תכונות של רשתות חבריות.

Software AG מציעה מעתה את השילוב של שתי רכישותיה הגדולות בשלוש השנים האחרונות – פלטפורמת Aris למידול תהליכים ופלטפורמת WebMethods לשילוב יישומים ותהליכים – הן במודל הענן והן במודל ה-"ישן" של שימוש במתקן (הלקוח).

וולפראם ג'וסט, CTO וחברת הנהלת Software AGוולפראם ג'וסט, CTO וחברת הנהלת Software AG, המנהל את אסטרטגיית המוצרים והפיתוח, הכריז שזו טעות חמורה של חברות תוכנה המציעות שתי טכנולוגיות שונות לשימוש באותה מערכת – האחת בענן והשנייה במתקן. ג'וסט ביקר בעיקר את חלוצה וענקית שיטת התוכנה כשירות (SaaS), הלא היא Salesforce.com, בטענה שאי אפשר להציע רק את מודל הענן ללקוחות, שלעיתים חייבים להשתמש בתוכנה גם במתקן שלהם מסיבות שונות של אבטחה, רגולציה וסיבות אחרות.

לדברי ג'וסט, נתוני-על של מוצרים ולקוחות, הם הבסיס לתפעול הנכון של הארגון והמאפשרים, למשל, להוציא את החיובים הנכונים ללקוחות, המהווים את מקור ההכנסה – ההצדקה לקיומה של החברה. אם נתוני-על אלה מופיעים במקומות שונים בצורה שונה בארגון, הרי שעליך לדעת מה המופע הנכון של נתוני-על אלה ושאר המופעים חייבים להתנרמל (מלשון "להפוך לנורמליים") אליו. כך, על פי ג'וסט.

בניהול אירועים של תהליכים מסובכים, על הלקוחות להקפיד על הגדרה נכונה ומעקב מדויק אחרי האירועים. כאן, אמר ג'וסט, המידול של Aris – שעומד לרשות המנהלים כמו ששפת קובול עומדת לרשות מפתחי התוכנה.

Software AGקארל היינץ שטרייביך, מנכ"ל Software AG, הציג את התחזית ארוכת הטווח של חברתו. ראשית, הצהיר, החברה תעמוד ביעד שהוצב: מחזור של מיליארד דולרים, כבר השנה – למרות שהיעד המקורי היה שנת 2011. בנוסף, אמר, שבחמש השנים הבאות מנוע הצמיחה העיקרי של Software AG יהיה פיתוח ואספקת פתרונות תוכנה ורטיקאליים לסקטורים השונים. פתרונות אלה למגזרי התעשייה, מסחר, פיננסים, טלקום ואחרים – יביאו את ההתמחות הייעודית שתתבסס על הפלטפורמה הרוחבית של ניהול חיי התהליכים העסקיים המשותפת לכל המגזרים.

שטרייביך ציין את ייחודה של Software AG בתעשייה כיחידה שמציעה ייעוץ ללקוחותיה באמצעות ניהול תהליכים עסקיים – שילוב פעילויות שנראות נפרדות לכאורה, כמו SOA או EA ו-EI. שטרייביך ציין שרק יבמ (IBM) פועלת בצורה דומה ורחבה שכזו, והוא גאה על כך שיש לחברתו – מתוך כ-6,000 עובדיה, כ-3,500 יועצים, העוזרים ללקוחות בניהול נכון של התהליכים העסקיים. לדבריו, הלקוחות אכן מצפים מהספקים של טכנולוגיה גם לסייע להם בהטמעתה ובשימוש נכון בה.

החזון של שטרייביך, אמר, הוא להפוך את Software AG למובילה העולמית של ניהול התהליכים העסקיים באותה רמה של אורקל (Oracle) וסאפ (SAP), המובילות בעולם היישומים.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לגרמניה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים