תוכן שיווקי

חברת אמודט, שותפה מובילה של SAP לתחום SAP Business One, השיקה את פתרון הלוגיסטיקה WLS – Warehouse Logistic Solutions

WLS מצטרף למטריית מוצרים כוללת לעולם הנייד שמציעה אמודט בתחומי הלוגיסטיקה, השירות המכירות וההפצה, המתממשקים למערכות SAP

18/11/2010 15:08

חברת אמודט, שותפה מובילה של SAP לתחום SAP Business One, המתמחה בפיתוח והטמעה של מוצרי מדף לעולם הנייד, מודיעה על השקת פתרון לוגיסטי ייעודי למערכת SAP Business One – פתרון WLS – Warehouse Logistic Solutions.

ה-WLS הוא מוצר מדף שנותן פתרון מלא למערכת מחסנים ממוחשבת הכולל יכולות של ספירת מלאי, העברה בין מחסנים, ליקוט, אריזה, קליטת סחורה מספקים, כניסה ויציאה כללית, החזרות ספק ולקוח ומערכת הפצה.  כמו כל מוצרי אמודט, פותח פתרון ה-WLS תוך שימוש בכלים היעודיים של SAP לצורך התממשקות מלאה בין המערכות בכדי להבטיח גישה ישירה למידע עבור אנשי השטח.

קובי בן אהרון, מנכ"ל אמודט, מסביר: "WLS מהווה מענה כולל לצורכי הלקוחות המבקשים לנהל את המערכת הלוגיסטית באופן ממוחשב. בין היתר מאפשר המוצר קבלת מלאי מעודכן בכל רגע נתון לפי מיקום, ליקוט מהיר ואמין באמצעות המלצה לסדר הליכה אופטימלי במחסן, קריאת ברקוד למזעור טעויות ליקוט וכן יצירת קווי הפצה וניהולם באופן ממוחשב ויעיל. כמו כן, אנו מציעים מערכת ניהולית אשר מאפשרת למנהלים לצפות בכל התנועות במחסן לקבל החלטות לגבי הזמנת חומרי גלם ופריטים, צפייה בזמן אמת בכל הזמנה וצפייה בסטטוס. אלו מאפשרים לשפר את מתן השרות ללקוחות עם מקסימום יעילות ומינימום טעויות".

המערכת הלוגיסטית של אמודט – WLS – עובדת on-line מול תוכנת SAP Business One באמצעות תשתית של רשת תקשורת מקומית WI-FI, המאפשרת למשתמשים בה לראות ולקבל נתונים בזמן אמת. המערכת נתמכת על ידי מסופונים ועמדות נייחות, וכוללת מערכת WEB ניהולית, שנותנת אפשרות לכל משתמש בחברה לצפות בה באמצעות שם משתמש וסיסמה.

פתרון הלוגיסטיקה WLS מצטרף למטריית מוצרים שמציעה אמודט עבור עולם העבודה הנייד בתחומי הלוגיסטיקה השירות, המכירות וההפצה, המותאמים ישירות למערכת SAP Business One , בכללם מוצר השירות TMS ומוצר המכירות SMS. מוצר השירות TMS (ר"ת Technicians Mobile Solutions) נועד לתת פתרון מלא למערך השרות ותחזוקה של הארגון, כולל יכולת לעדכן קריאות שרות למכשיר הטכנאי, שליחת נתוני הלקוח, אנשי הקשר, נתוני היסטורית הקריאות, חוזי שרות, ניהול מלאי רכב טכנאי ועוד, זאת יחד עם היזון חוזר של כל פעולות טכנאי ישירות לתוך מערכת ה-SAP.

מוצר המכירות SMS (ר"ת Sales Mobile Solutions), נועד לענות לצורך של הגדלת היקף המכירות של חברות בתחום השיווק והמכירות, ע"י העברת הנתונים המרכזיים למכשיר שבו מצויד איש המכירות. בין היתר מאפשר הפתרון גישה לרשימת לקוחותיו, נתונים פיננסים ואחרים על הלקוח, מוצרים ומחירונים של הלקוחות, מוצרי דחיפה, קבלת מבצעים, ביצוע ביקורים קבועים, גבייה של חובות הלקוח במועדם, וכן צפייה ביעדים של איש המכירות, תוך קבלת ההזמנות או מסמכים אחרים ישירות למערכת SAP.

אמודט הוקמה בשנת 2002 ופועלת מול SAP כשותף עסקי בארץ ובעולם בכל הקשור לאפליקציות לכוח עבודה נייד. מוצרי החברה משווקים ב-15 מדינות בעולם לרבות אמריקה, אירופה, אסיה ואוסטרליה. לחברה ידע וניסיון רב שנים בפיתוח ושיווק אפליקציות המאפשרות גישה מרחוק לנתוני הארגון על התקני מחשוב, כגון מחשבי כף יד טלפונים חכמים ומחשבים ניידים אמודט מציעה מגוון רחב וגמיש של פתרונות ניידים למלא את הדרישות העסקיות של ארגונים מכל קשת התעשייה כולה, המיושמים בהצלחה בלמעלה מ-200 לקוחות בארץ וברחבי העולם בהם טבע, פז, מולטילוק, קוקה קולה, אסתי לאודר, תדיראן קרייר, NMC, סגפרדו, דאלס, סילקו, ועוד.

אירועים קרובים