חבילת השירות הראשונה של חלונות 7 – בסוף השנה, או בסוף מרץ 2011

מספר עובדים במיקרוסופט אמרו, כי ייתכן מאוד ש-SP1 יופץ עוד לפני סיום השנה הנוכחית ● עם זאת, ריץ' ריינלודס, מנכ"ל שיווק המוצרים המסחריים של מיקרוסופט, מסר שההשקה הרשמית תבוצע רק ב-31 במרץ 2011, גם אם גרסאות ה-RTM של החבילה יישלחו ליצרניות זמן ממושך לפני כן

האם מיקרוסופט (Microsoft) תציע להורדה, ותשלח להדפסה, את העדכון לחלונות 7 (Windows 7) כבר בתחילת השנה הנוכחית, או שמא היא תדחה את ההשקה הרשמית של SP1 עד ליום האחרון של מרץ 2011? שאלה זו עלתה לאחר שבאחרונה התחילו להופיע ברשת גרסאות עבודה של SP1 עבור חלונות 7, שמקורן בעץ התהליכים שמיועד להרכבת הגרסה שאמורה להיות גרסת ה-RTM – זו ששולחים להדפסה ומשחררים ליצרניות המחשבים כדי שיתקינו במחשבים החדשים שאותן הן מוכרות.

אף על פי שהחברה לא אישרה שהגרסה שעליה מדובר שייכת לענף ה-RTM של העדכון, תאריך החתימה שלו מצביע על 4 בנובמבר – מספר ימים לאחר שהחברה שיחררה את ה-RC של העדכון להורדה לכלל הציבור המעוניין לבחון את גרסת העדכון לפני השקתה באופן סופי.

האתר Sofetpedia דיווח, כי בבדיקה שערך עם מספר עובדים שקשורים להכנת העדכון נאמר לו שייתכן מאוד שזה יופץ עוד לפני סיום השנה הנוכחית. עם זאת, האתר אף מציין שריץ' ריינלודס, מנכ"ל שיווק המוצרים המסחריים של מיקרוסופט, מסר בתחילת החודש שההשקה הרשמית תבוצע רק ב-31 במרץ 2011, גם אם גרסאות ה-RTM יישלחו ליצרניות זמן ממושך לפני כן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים