אורנג' משיקה קניון אפליקציות

בקניון יוצעו אלפי אפליקציות בנושאים שונים ובקטגוריות שונות, כמו פנאי ובידור, בריאות וספורט, אפליקציות לעולם העסקי, ילדים, טיפים ומדריכים, ניווט וטיולים ועוד ● חלק מהאפליקציות יינתנו בחינם וחלקן בתשלום של עד 18.90 שקלים ● כמה מהאפליקציות המוצעות באורנג' בתשלום מוצעות בחינם בחנויות אפליקציות אחרות באינטרנט

אורנג' תשיק מחר (ב') קניון אפליקציות, הכולל כמה חנויות דיגיטליות עם אפליקציות למגוון רחב של מכשירי סלולר. בקניון יוצעו אלפי אפליקציות בנושאים שונים ובקטגוריות שונות, כמו פנאי ובידור, בריאות וספורט, אפליקציות לעולם העסקי, ילדים, טיפים ומדריכים, ניווט וטיולים ועוד.

לדברי החברה, חלק מהאפליקציות יינתנו בחינם וחלקן בתשלום של עד 18.90 שקלים, וניתן יהיה גם לרכוש חבילות תוכן בהוזלה של 50%. יצויין, כי חלק מהאפליקציות המוצעות באורנג' בתשלום מוצעות בחינם בחנויות אפליקציות באינטרנט.

הקניון נגיש גם באתר אורנג' וגם בפורטל הסלולרי ונותן מענה לכל מערכות ההפעלה.

יעקב קדמי, מנהל חטיבת השיווק, התוכן ומנועי הצמיחה באורנג' אמר, כי "בשנה האחרונה, עם הגידול בחדירת הסמארטפונים, חל גידול משמעותי בצריכת אפליקציות, במידת השימושיות שלהן ובמגוון ההיצע. אנו באורנג' הבנו שיש צורך בארגון עולם חדש זה באופן, אשר יקל על הלקוח להתמצא".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים