תוכן שיווקי

לקראת כנס Tech Ed של מיקרוסופט ישראל, 28-30.11.2010, אילת: ראיון עם אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים

22/11/2010 13:20

מה המגמות המרכזיות שאתה רואה בשוק ה-IT בשנים הקרובות?
השנה שעברה יצגה לא רק את המשבר אלא גם את ההתפכחות בשווקים העסקיים ושינוי התפיסה בכל הנוגע לאופן ההשקעות. הדרישה להחזר השקעה והנכונות לקבל שירותים מנוהלים להשלמת הצרכים במערך ה-ICT. עם תחילת היציאה מהמשבר, ארגונים השכילו להבין את חשיבות ההשקעה בתשתיות ICT ויכולנו לראות שחרור של תקציבים לטובת פרויקטים שעוכבו עד כה עקב אי הודאות הכללית. בעקבות כך, נתחיל לראות כבר השנה צמיחה בפעילויות היישום וההטמעה של פירות הצמיחה הטכנולוגית ברחבי השוק העסקי. עקב החשיבות הרבה של שילוב תקשורת אמינה ומהירה בתחומי חיים קריטיים כמו בטחון פנים, בטחון אישי ורפואה אני צופה כי יישומי וידאו ואלחוט יהפכו להיות חלק בלתי נפרד מעולמות אלה. בנוסף, תחום מחשוב ושירותי הענן ילך ויתפוס תאוצה, שוב – עקב הצורך המתגבר בארגונים לשמור על תשתיתIT  יציבה ועדכנית, ברף הוצאות נמוך שאינו פוגע ביכולות המחשוב אולם מסוגל לתמוך ולקדם את כל הפעילויות הליבה העסקיות, ולהציב את הארגון במקום טוב מבחינת התחרות בשוק.

כיצד ארגונך מתאים עצמו למגמות אלו?
בינת תקשורת מזהה את החדשנות הטכנולוגית כמהפכה, ואנו מתמקדים בהטמעתה בקרב לקוחותינו. היכולות של בינת בפתרונות מחשוב, תקשורת, טלקומוניקציה ואבטחת מידע מאפשרות לנו לספק ערך מוסף הכולל פתרון מקיף, תמיכה רחבה ומענה מיידי לכל צורך בעולם ה-ICT .באופן אישי אני מייחס חשיבות רבה לחיבור בין תחומי החיים הקריטיים שהזכרתי לבין השימוש ביכולות טכנולוגיה ותקשורת מתקדמות ורואה בזה את העתיד לתחומים אלה, אשר פותחים לפני בינת מגוון רחב של פתרונות ויישומים מעל לתשתיות ה-ICT. לאחרונה חשפנו, לראשונה בישראל, טכנולוגיה חדשנית יחד עם חברת רדווין, אשר מאפשרת העברת וידאו באמצעות תקשורת אלחוטית בפס רחב עבור רכבות בזמן תנועה, אשר יכולה בין היתר להתריע על רכבים תקועים על פסי הרכבת ובכך להציל חיים. בינת תמשיך להביא לשוק את היתרון של שילוב מערכות כולל במחשוב ובתקשורת, וזאת תוך בחינה מתמדת של הערך המוסף שאנו מביאים, המבדל אותנו מול המתחרים.

כיצד ארגונך נערך לכניסה לתחום שירותי הענן ואילו ציפיות טכנולוגיות ועסקיות יש לכם וללקוחותיכם בתחום זה?
מבחינתנו מיחשוב ענן זוהי הפלטפורמה העתידית. כיום ביכולתנו לספק שירותי ענן ציבורי המבוססים על תשתית שהקימה בינת ולספק שירותים לשוק ה-SMB. השותפות עם מיקרוסופט מאפשרת לתת מענה מצוין לדרישות השוק הזה. כיום אנחנו משרתים עשרות ארגונים על תשתית זו. במקביל, יש בבינת את כל הידע הנדרש להקמת מרכזי מחשוב במודל 'ענן פרטי'. תחום ההתמחות שלנו הוא תשתיות, אינטגרציה ושירות – שהם כל המרכיבים הנדרשים לאספקת שרות במודל ענן – ולקוחותינו כבר בוחנים פתרונות אלו.

הבידול שלנו בתחום שירותי הענן נובע מיכולתנו לשלב תפיסה של שירותים מנוהלים ברמה גבוהה עם אינטגרציה של מערכות ללא פשרות, עובדה המאפשרת ללקוחות לבחור את מידת שילוב יישומי הענן עם מערכות ארגוניות קיימות וכך ליהנות מהיתרונות של שני העולמות.

להתראות ב-Tech Ed.

אתר הכנס

אירועים קרובים