מיקרוסופט השיקה גרסה של אופיס לחלונות פון 7

הערכה החדשה מציעה גרסאות ניידות של חלק מהתוכנות שכלולות באופיס 2010, בהן וורד, אקסל ופאואר-פוינט ● כן היא מאפשרת מעבר מהיר להודעות דואר ולקובצי עבודה ● בנוסף, משתמשי חלונות לייב יוכלו לסנכרן את הקבצים שלהם לשירות הענן שמציעה מיקרוסופט

ענקית התוכנה מיקרוסופט (Microsoft) השיקה השבוע את אופיס מובייל (Office Mobile) בגרסה שמיועדת לשימוש בחלונות פון 7 (Windows Phone 7) – מערכת ההפעלה החדשה של החברה לשימוש בטלפונים חכמים, שהושקה באחרונה.

אופיס מובייל מציעה גרסאות ניידות של חלק מהתוכנות שכלולות בערכת התוכנות המשרדיות המלאה למחשב האישי, אופיס 2010 (Office 2010). בין היתר, מדובר בגרסאות מותאמות של וורד (Word), אקסל (Excel), פאואר-פוינט (PowerPoint), וכן OneNote וגרסה מיוחדת של SharePoint Workspace, שמאפשרת גישה ישירה ואפשרות עריכה למידע ששמור בסביבת ה-SharePoint הארגונית. גרסה מיוחדת זו מאפשרת למשתמש הארגוני לעבוד מרחוק על מסמכים גם בצורה לא מקוונת, לעדכן ואז לשלוח הודעות לחברים לעבודה שזקוקים לכך, שכוללות קישור ישיר לקבצים ששונו.

הגרסה החדשה של אופיס מובייל כוללת גם אפשרות להגדיר נקודות מבט שונות כדי לאפשר מעבר מהיר להודעות דואר מצד אחד ולקובצי עובדה מצד שני, ואז לצפות בקבצים, לערוך אותם ואף להוסיף הערות שיישארו בגוף הקבצים. לאחר מכן ניתן לערוך את ההערות בכל גרסה מתאימה של אופיס 2010, כולל גרסאות הרשת החינמיות שזמינות עבור משתמשי חלונות לייב (Windows Live).

משתמשי חלונות לייב יוכלו גם לסנכרן את הקבצים שלהם לשירות הענן שמציעה החברה – SkyDrive. שליחת הקבצים ל-SkyDrive מאפשרת לכל מי שמקבל הרשאה לתיקייה בה שומרים את הקבצים לגשת אליהם מגרסה שולחנית או טלפונית של אופיס או על ידי שימוש בדפדפן כלשהו, כולל זה שכלול בטלפון.

מעבר לכך, תומכת גרסת האופיס מובייל החדשה באחת התכונות הייחודיות שכלולות באופיס 2010 – האפשרות להצטרף בזמן אמת למצגת פאואר-פוינט שמשודרת דרך הרשת, באמצעות הדפדפן של המכשיר.

מיקרוסופט טרם הודיעה מה תהיה עלות הערכה והאם היא תהיה זמינה כחלק מעדכון לכל מי שירכוש טלפון שמבוסס על חלונות פון 7.

לפרטים נוספים על הגרסה החדשה – לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים