HP משיקה מדפסות המבוססות על טכנולוגיית ענן

המדפסות החדשות, אותן תחל החברה לשווק בימים הקרובים, מבוססות על טכנולוגיית ענן אשר מאפשרת להן לקבל הוראות הדפסה מכל מכשיר נייד, ללא צורך בהגדרות המדפסת ברכיב שממנו נשלח הקובץ ● מיקי רוסלר, מנהל תחום הדפסת דיו ב-HP ישראל: "המהפכה, לטעמי, היא בעובדה שהתגברנו על החסם העיקרי בכל מה שקשור להדפסה מרחוק, וביטלנו את הצורך בהתקנת תוכנות ניהול כדי להדפיס"

יממה לאחר שחשפה בכנס PRINT2010 את אסטרטגיית ה-ePRINT שלה, הציגה HP את המדפסות החדשות שהיא תחל לשווק בימים הקרובים, המבוססות טכנולוגיית ענן, אשר מאפשרת להן לקבל הוראות הדפסה מכל מכשיר נייד ללא צורך בהגדרות המדפסת ברכיב שממנו נשלח הקובץ. במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר (ב') בתל אביב חשפה החברה 10 דגמים חדשים של מדפסות אותן היא תחל לשווק בימים הקרובים, הן לשוק הפרטי והן לשוק הארגוני.
לדברי מיקי רוסלר, מנהל תחום הדפסת דיו ב-HP ישראל, החידוש העיקרי במדפסות אלו הוא העובדה שהן מקבלות את הוראות ההדפסה על ידי כתובת דואר אלקטרוני שמשויכת בלעדית למדפסת, באמצעות טלפונים חכמים ורכיבים ניידים אחרים ללא צורך בתיווך של חומרת מחשב או שרת כלשהו. הדבר היחיד שנדרש מבעל המדפסת האלחוטית הוא ליצור חשבון בפורטל HP שיתקשר ישירות עם הרכיב הנייד של המשתמש. הפורטל, E-PRINT, תומך בכל קווי המוצרים של HP ומאפשר ניתוב עבודות הדפסה ממדפסות קיימות לאותו חשבון ומשם להדפסה בכל מקום בעולם.

"האפשרויות שהטכנולוגיה הזו טומנת בחובה הינן רבות ומגוונות, החל מהצד האישי של הדפסת תמונות ועד לצד העסקי בארגונים מרובי מדפסות", אומר רוסלר. לדבריו, התחזית של IDC לפיה עד 2013 יהיו בעולם יותר טלפונים חכמים מאשר מחשבים ניידים, מתממשת בקצב מהיר הרבה יותר, מאחר וכבר השנה נמכרו למעלה מ-400 מיליון טלפונים חכמים. "המהפכה, לטעמי, היא בעובדה שהתגברנו על החסם העיקרי בכל מה שקשור להדפסה מרחוק, וביטלנו את הצורך בהתקנת תוכנות ניהול (דרייברים) או כל תוכנה אחרת כדי להדפיס".

עוד אמר רוסלר, כי HP מעריכה שבעוד שתחום ההדפסות בשחור-לבן יישאר יציב, היקף ההדפסות בצבע ילך ויגדל בשנים הבאות, וכי האינטרנט יהפוך למקור התוכן העיקרי שממנו ידפיסו אנשים. זו הסיבה שהמדפסות כוללות יחידות עצמאיות שמאפשרות להתחבר לאינטרנט ולהדפיס ישירות מהרשת. לצורך כך השיקה HP מדפסת פוטוסמארט אלחוטית, עבור משתמשים ביתיים, המעוניינים בפתרונות של הדפסת תכנים ישירות מהרשת, במחיר של החל מ-499 שקלים.

HP

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים