תוכן שיווקי

אונקליק – חברה קטנה עם לקוחות גדולים

מציעה מטריית פתרונות תוכנה המפותחים על גבי SAP Business One ומאפשרים ללקוחות לייעל את תהליכיהם העסקיים ● ראיון עם מנכ"ל החברה אבי בנדל

22/11/2010 15:42

חברת אונקליק מתמחה בפיתוח תוכנה על גבי SAP Business One. החברה מציעה מגוון פתרונות המאפשרים ללקוחות לייעל את תהליכיהם העסקיים במחירים, איכות ומהירות חסרי תחרות. מטריית הפתרונות שמציעה אונקליק כוללת בין היתר יישומי דוחות, הטמעות, שדרוגי גרסה ופיתוחי מודולים חדשים. לקראת כנס SAP Business One הקרב, במסגרתו תשיק SAP את גרסת SAP Business One 8.8 ותציג את מפת הדרכים למוצר, בחרנו לראיין את אבי בנדל, מנכ"ל אונקליק, שפתרונותיה מותאמים באופן מובנה למערכת ומאפשרים ניצולה האופטימאלי.

אחד הפרויקטים הבולטים שביצעתם לאחרונה הוא בתחום התמלוגים, בחברת סרטי יונייטד קינג. ספר על הפרויקט ועל מהפכת המידע שחוללתם בתחום.
"לאחרונה הובלנו וביצענו את פרויקט מערכת המידע של חברת סרטי יונייטד קינג – חברת הפצת הסרטים הגדולה בארץ. בפרויקט זה טיפלנו בתהליכי הליבה העסקיים של החברה – קליטת נתונים ממדיות שונות כדוגמת בתי קולנוע, מכירות והשכרות, חישוב עמלות מכירה ותמלוגים לבעלי זכויות היוצרים של סרטים, התממשקות לאתר אינטרנט המציג מידע אודות סרטים, ועוד. כל זאת בעוד שכל אותם תהליכים כפופים לחוזים המורכבים הנהוגים בתעשייה זו, הכוללים התחשבות במכירות לפי כמויות, התפלגות לימי חול וחג, ועוד. על גבי תהליכי הליבה האלו, סיפקנו כל דו"ח בו חפצה ההנהלה, וההישג הוא שדו"חות עליהם היו בעבר עמלים מספר ימים יוצאים היום בלחיצת כפתור".

כיצד הוטמעו התוספות במערכת SAP Business One?
"כל התוספות זכו להיטמע ב-SAP Business One בצורה שקופה למשתמש כחלק מהממשק, מה שמאפשר למשתמשים חווית עבודה אחידה וזורמת, תוך ניצול מקסימלי של האפשרויות הגלומות בממשק זה. בתהליך אבולוציוני, ע"י פיתוח עוד מודול ועוד דו"ח מורכב, יחד עם מנהל הכספים של סרטי יונייטד – אשר אלקבס, שעבורו ייעול תהליכים הוא טבע שני, כל תהליכי החברה ממוחשבים ומוטמעים ב-SAP Business One, וכוח האדם בחברה, שהצטמצם בעקבות הייעול, פנוי לעסוק בתהליכי הליבה".

תיארת כאן תהליך עסקי מורכב, האם אתם תופרים פתרונות ייעודיים גם לעסקים קטנים?
"כמובן, לא לכל הלקוחות תהליכים עסקיים מסובכים ומורכבים. באפשרותנו לספק מגוון פתרונות תפורים ללקוחות קטנים ופשוטים יותר, לדוגמה, יישום של מועדון לקוחות, ניהול פרויקטים, בניית ממשקים לתוכנות אחרות בארגון, כשאנו מקפידים על רמת איכות ושירות גבוהה".

מהם מוצרי המדף הבולטים של החברה?
"לאונקליק מגוון מוצרי מדף בתחומים שונים. בין המוצרים ניתן לציין מוצר לעדכון שערי מט"ח – rateClick, מוצר המאפשר שליחת מסרים מתוך SAP Business One – SMSMaster ומוצר המאפשר חיבור לחברת BDI לצורך התראה על לקוחות או ספקים בעייתיים.

לאונקליק פתרון מסופונים. אנא הרחב אודותיו.
"אונקליק, בשיתוף עם חברת מוביליטי, מספקים פתרון תוכנה לניהול אנשי מכירות השטח. הפיתרון נבנה בצורה כזו שתאפשר יישום והטמעה בזמן קצר, מה שנותן ערך גבוה לחברה בכל הנוגע לצוות המכירות, ומבלי לזעזע את הארגון".

האם תוכל לעדכן על כיוונים עתידיים או פתרונות חדשניים נוספים של החברה?
"לחברה פתרונות משלימים נוספים עבור SAP Business One, אותם היא מציעה ללקוחותיה, בין פתרונות אלו אפשר לציין את תוסף ניהול התקציב, המאפשר הגדרת מרכזי רווח וממדי תקציב, מעקב צמוד אחר מסמכי הרכש ודיווח מתאים. אנחנו מתכננים להמשיך ולגדול בתחום הפתרונות המשלימים ל SAP Business One  ולשרת את לקוחותינו הקיימים והחדשים באופן החם והאישי המאפיין אותנו".

ניתן לפנות לאונקליק בכתובת המייל הבאה או בטלפון 054-5389-865.

אירועים קרובים