היה מעונן

מאות מקצועני IT הגיעו בשבוע שעבר למרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה לכנס CloudCon שעסק במיחשוב ענן. את הכנס הפיקה קבוצת אנשים ומחשבים. דיילי ציפי הייתה במשתתפים, רשמה והתרשמה, צפתה ונצפתה, ולהלן הדיווח המצולם.

"שירותי בריאות כללית לא תלך למיחשוב ענן ציבורי - בין השאר משום שהמידע הרפואי החסוי הוא ליבתנו העסקית. עם זאת, הכללית כן תלך למיחשוב ענן פרטי", כך אמר יחיאל גפנר, מנמ"ר שירותי בריאות כללית. גפנר השתתף בפאנל בנושא מיחשוב ענן שחתם את המליאה המרכזית בכנס

דן פלד, מנהל פעילות אמזון בישראל, אמר בפאנל כי בעברו הוא היה לקוח של החברה, "ואהבתי את העובדה ששילמתי לפי דרישה ויכולתי להגדיל את כמויות שירותי ה-IT שצרכתי, בהתאם לנדרש"

רמי נחום, מנכ"ל טריפל סי, אמר בפאנל כי "יש לנו ענן משנה בחוף המערבי בארה"ב, ובעתיד יהיה ענן משנה נוסף בהולנד. זה דטה-סנטר בליגה של הגדולים"

ניר חינסקי, מנהל שירותי ענן, מיקרוסופט ישראל, אמר בפאנל כי ענן החברה מאפשר לשים בו יישומים רבים, "וכן נותן את האפשרות לשים חלק מהיישומים בענן וחלק לא, ולאחר מכן לנייד יישומים נוספים אליו"

ברק רגב, מנהל אזורי פעילות אנטרפרייז בגוגל, אמר בפאנל, כי מטרת החברה היא לסייע למנמ"רים לצמצם את החלק הגבוה מתקציבי ה-IT שלהם, 70%, שמופנה לתחזוקה, "כיום השוק הפרטי הוא המוביל את החדשנות, והאנשים מביאים אותה מהבית לארגון"

ערן ברק, סגן נשיא למכירות IT ושירותים מנוהלים בבינת תקשורת, אמר בפאנל כי "הענן לא יפרוץ ויוטמע בארגונים, ללא מעורבות חזקה של האינטגרטורים. הענן צריך להתחבר למשהו שעובד"

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים