תוכן שיווקי

לקוחות אינפורמטיקה מאמצים את טכנולוגית מיסוך הנתונים להפחתת סיכוני האבטחה

גרסה חדשה משפרת את ביצועי פתרון מיסוך הנתונים של אינפורמטיקה

23/11/2010 16:03

חברת אינפורמטיקה, הספקית העצמאית המובילה של תוכנות ושירותים להטמעה של נתונים ארגוניים, המיוצגת בישראל על ידי קבוצת אמן, הודיעה על גרסה חדשה ושיפורים משמעותיים למוצר מיסוך הנתונים (Data Masking) של החברה. התעניינות הלקוחות במוצר עלתה משמעותית בעת האחרונה כאשר ארגונים רבים הבינו את הסיכון הטמון בחשיפת מידע אישי, עסקי ורפואי כאשר מערכות ארגוניות נמצאות בשלב של פיתוח יישומים או סביבות פיתוח.

יותר מ-150 לקוחות ברחבי העולם, כגון Citigroup, Deutsche Telekom ו-USPS עושים שימוש במוצר מיסוך הנתונים של אינפורמטיקה המסייע להם להפחית את סיכוני האבטחה העלולים לגרום לנזק ללקוחות ולבעיות מול הרגולטור וגורמים משפטיים.

השימוש בנתונים בשלב ה-production, כאשר מפתחים ובודקים יישומים חדשים, הוא נפוץ ומוביל לסיכונים רבים. עפ"י מחקר חדש שהתפרסם לאחרונה בארה"ב, 84% מהלקוחות שהשתתפו בסקר עושים שימוש במידע של הלקוחות בסביבת בדיקות ופיתוח
ו-45% מהם כלל אינם שומרים על מידע זה בזמן אמת ובכך חושפים אותו לסכנות שונות.

טכנולוגית מיסוך הנתונים של אינפורמטיקה מסייעת לשמור על נתונים רגישים על ידי יצירת מיסוך מתאים. כתוצאה מכך, מידע זה יכול להישמר ללא חשש בסביבות פיתוח ובדיקות או להיות מועבר לספקים חיצוניים. המידע ממוסך בעזרת אלגוריתמים מורכבים אך נשאר בתצורה מקורית שלו וכך גורמים לא מורשים לא יכולים לדעת שבוצע בו מיסוך.

"במרוצת העשור האחרון לקוחות השקיעו את מרב תקציב אבטחת המידע שלהם ב'נעילה' של הרשתות וסביבות הייצור שלהם. כעת הם מתחילים להבין שהסיכון הגדול בזליגת מידע מהארגון נמצא בסביבות העבודה האחרות – פיתוח, בדיקות ואחרות", אמר אדם ווילסון, מנהל תחום ניהול מחזור חיי היישומים אינפורמטיקה. "ככל שתחום סביבות העבודה האחרות מתפתח, כך גדל הסיכון למידע, אשר נחשף לכמות הולכת וגדלה של עובדים, קבלנים וספקי-חוץ. כדי לצמצם את הסיכונים, לקוחות פונים אינפורמטיקה כדי למסך באופן יעיל וגורף את המידע הרגיש".

אירועים קרובים