דאסו סיסטמס השיקה את המהדורה החדשה של פלטפורמת V6

הפלטפורמה המקוונת של גרסת V6R2011x כוללת יותר מ-900 פונקציות חדשות ויישומים עשירים ● "מערך חדש זה של יישומים עשירים מאפשר ללקוחותינו למלא את משימותיהם עם יכולת ללא תחרות לחדש ולספק במועד המובטח", אמר דומיניק פלוראק, סגן נשיא בכיר למו"פ מוצרים בדאסו סיסטמס, בכנס הלקוחות האירופאי ECF 2010, שעורכת דאסו ביורודיסני שבפריז

23/11/2010 16:49

דאסו סיסטמס (Dassault Systemes) השיקה הבוקר (ג') את המהדורה החדשה של פלטפורמת V6 שלה, לשיתופיות גלובלית בתהליך הייצור. גרסה V6R2011x, שהושקה בכנס הלקוחות האירופאי ECF 2010 – שנערך ביורודיסני פריז, נועד לספק יתרונות תחרותיים בשלושת התחומים של ארכיטקטורת V6 הארגונית: יישומים עשירים, פלטפורמה מקוונת ושירותים אוניברסליים.

היישומים העשירים של V6R2011x כוללים 479 פונקציות חדשות ושמונה פתרונות חדשים לתמיכה בתהליכי יצירה שיתופיים של לקוחות דאסו סיסטמס, עבור כל 11 תעשיות היעד של החברה, בשימוש במותגי CATIA, DELMIA ו-SIMULIA.

פלטפורמת ENOVIA V6R2011x המקוונת מספקת 7 מוצרים ו-59 פונקציות חוצות תעשיות וייעודיות לתעשיות ספציפיות. פתרונות ENOVIA מתמקדים בעזרה ללקוחות להטמיע תהליכי Governance ומקורות עסקיים מונחי-חדשנות.

דומיניק פלוראק, סגן נשיא בכיר למו"פ מוצרים בדאסו סיסטמס V6R2011x 3DVIA מספקת 68 שירותי 3D חדשים וייחודיים עבור חוויות 3D דומות לחיים הניתנות ליישום בכל התעשיות, כולל מיקוד מיוחד בתעשיות כמון CPG (מוצרי צריכה ארוזים), קמעונאות ואנרגיה, או תחומים כמו משחקים רציניים. פתרונות שיתופיות של V6R2011x מספקים ערכים ייחודים עם פתרון שיתופיות מיידית V6 3D הפופולרי. בנוסף, דאסו סיסטמס ממשיכה את תוכנית הבטה של 3DSWYM (ר"ת "See What You Mean") – פתרון הענן החדש שלה עבור חברות המונעות על ידי חדשנות מבוססת קהילה.

לבסוף, V6R2011x מספקת את המהדורה הראשונה של EXALEAD Cloudview 360 – המוביל בדור הבא של יישומים מבוססי חיפוש. פתרון זה הנו הפלטפורמה מבוססת-חיפוש הפתוחה היחידה שמספקת את המהירות, יכולת ההתרחבות והגמישות בתוך מחסני נתונים מאובטחים או ב- Web עבור חברות חדשניות.

גלעד פרידמן, מנכ"ל דאסו סיסטמס ישראלדומיניק פלוראק, סגן נשיא בכיר למו"פ מוצרים בדאסו סיסטמס, אמר בכנס של החברה בפריז, כי "עם יותר מ-900 פונקציות חדשות ב-V6R2011x, דאסו סיסטמס מספקת הבטחה ללא תחרות, כפי שמאושר על ידי השוק והמספר הגדל במהירות של לקוחות חדשים. מערך חדש זה של יישומים עשירים מאפשר ללקוחותינו למלא את משימותיהם עם יכולת ללא תחרות לחדש ולספק במועד המובטח. יתר על כן, עם הפלטפורמה המקוונת ENOVIA V6, עמוד השדרה עבור כל יישומי V6, דאסו סיסטמס מבטיחה את העלות הנמוכה ביותר של הטמעה ובעלות, כמו גם השקעה לטווח ארוך. הרכישה של Exalead עבור הדור הבא של יישומי V6 מבוססי חיפוש מתבררת כנקודת הוכחה מרכזית לקיום הבטחתנו להמציא מחדש את העתיד של PLM, ועבור לקוחותינו".

גלעד פרידמן, מנכ"ל דאסו סיסטמס ישראל, אומר, כי V6R2011x היא צעד מרכזי באסטרטגיית השירותים האוניברסליים של דאסו סיסטמס עבור חדשנות בת-קיימא לאספקת שירותים מבוסס 3D, שיתופיות ותוכן עבור חוויה דומה לחיים עבור כל שווקי המטרה של דאסו סיסטמס.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לצרפת

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים