סקר: מרבית האמריקנים אינם מסוגלים להתנתק מהדואר האלקטרוני אפילו בחופשות החגים

79% מהמשיבים ציינו, כי קיבלו הודעות בדואר האלקטרוני מעמיתים לעבודה או מלקוחות במהלך חופשת החגים, ו-41% טענו, כי הדבר גרם להם לרוגז ● לעומת זאת, כ-15% מהמשיבים דווקא שמחו לקבל הודעה כזו ● צעירים נוטים לבדוק את הדואר דווקא בארוחת החג או במסיבות

מסקר שאת תוצאותיו פרסמה אתמול (ג') חברת Xobni, שמספקת תוסף לדואר אלקטרוני, עולה, כי 59% מהאמריקנים נוהגים לבדוק את הדואר האלקטרוני מהעבודה גם בחופשות החגים, דוגמת חג ההודיה הקרוב.

הסקר בוצע על ידי חברת המחקר Harris Interactive. הוא נערך החודש בקרב 2,179 בני אדם בגילאי 18 ומעלה. מתוצאות הסקר עולה, כי מבין אלה שנוהגים לבדוק במהלך החופשה את הדואר האלקטרוני מהעבודה, 55% עושים זאת פעם ביום ו-28% – מספר פעמים ביום. גברים מגלים נטייה רבה יותר להשיב לשיחות בטלפון של העבודה, ו-67% מהם בודקים את ההודעות, בהשוואה ל-50% מהנשים.

79% מהמשיבים ציינו, כי קיבלו הודעות בדואר האלקטרוני מעמיתים לעבודה או מלקוחות במהלך חופשת החגים. 41% מהמשיבים ציינו, כי הדבר גרם להם לרוגז, תסכול או חוסר שביעות רצון. צעירים נטו להתרגז יותר ממבוגרים – 56% מבין הנסקרים בגילאי 18 עד 34. כ-15% מהמשיבים דווקא שמחו לקבל הודעה כזו, ו-12% אף ייחלו לקבל אותה. 10% ריחמו על מי שנאלץ לשלוח להם הודעות בדואר האלקטרוני בענייני עבודה במהלך חופשת החגים.

42% ציינו, כי עשו זאת משום שלא רצו לצבור פיגור בעבודה שיקשה עליהם כאשר ישובו מהחופשה. ואף על פי שכאמור, צעירים נוטים יותר להתרגז כאשר הם מקבלים בחופשת החגים דואר אלקטרוני בענייני עבודה, הרי שהם נוטים לבדוק את הדואר דווקא בנסיבות לא מתאימות – למשל בארוחת החג או במסיבות.

כ-20% מהמשיבים ציינו שעבדו במהלך בילוי עם ידידים או בני משפחה, ו-5% עשו זאת כדי להימנע ממפגשים מביכים או מעצבנים עם בני משפחה. בני 18 עד 34 מרבים במיוחד להשתמש בטלפון החכם כדי שלא להיקלע למצבים לא נעימים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים