אייסר נכנסת לשוק הטאבלטים: תשיק ברבעון הראשון של 2011 שלושה מחשבי לוח

שניים ממחשבי הלוח החדשים יהיו מבוססי אנדרואיד 2.2, יפעלו על מעבד כפול ליבה מבוסס ARM במהירות של 1.2 ג'יגה-הרץ ויתמכו בריבוי מגע לכל עשר האצבעות ● המחשב השלישי יהיה מבוסס על חלונות 7 ויפעלו על מעבד AMD דל הספק ● המחשבים אמורים להגיע באותו רבעון גם לישראל ● אייסר הכריזה גם על ICONIA - מחשב עם שני מסכי לד ברזולוציה גבוהה יחסית

אייסר (Acer), החברה השלישית בגודלה בשוק המיחשוב האישי, מתכוונת להפיץ ברבעון הראשון של 2011 לא פחות משלושה מחשבי לוח חדשים, ובכך להפוך לאחד הגורמים החזקים בשוק המתפתח הזה. יאשה מקנוז, מנכ"ל אייסר ישראל, אמר, כי המחשבים הללו אמורים להגיע לישראל ברבעון זה. טרם פורסמו מחיריהם.

שניים ממחשבי הלוח החדשים יהיו מבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 2.2 (Android 2.2). אחד מהם ישווק עם מסך בגודל 10.1 אינץ', והשני – עם מסך בגודל שבעה אינץ'. שניהם יפעלו על מעבד כפול ליבה מבוסס ARM במהירות של 1.2 ג'יגה-הרץ. המחשבים הללו יתמכו בריבוי מגע לכל עשר האצבעות, יציעו תמיכה מובנית בפלאש (Flash) בגרסה המעודכנת שלו (10.1), מצלמה באיכות גבוהה יחסית (חמישה מגה-פיקסלים) ותמיכה בכמה אפשרויות קישוריות, כולל Wi-Fi וגם 3G.

מחשב הלוח השלישי יהיה מבוסס על חלונות 7 (Windows 7). הוא יציע מסך בגודל 10.1 אינץ' ויפעל על מעבד AMD דל הספק. אף על פי שמדובר במחשב דקיק יחסית, לפי החברה – 0.2 מ"מ בלבד, הוא ישקול כ-1 ק"ג, שהינו משקל כבד יחסית לתחום. כמו כן, יכלול הטאבלט החדש מצלמה באיכות בינונית (1.3 מגה-פיקסלים) ותמיכה ב-Wi-Fi וכנראה שגם בדור השלישי.

מעבר לכך, אמורה אייסר להשיק במקביל מכשיר שאותו היא מכנה טאבלט-פון. מדובר בטלפון עם מסך גדול יחסית – 4.8 אינץ' – שיהיה מבוסס על אנדרואיד (Android) ויציע רזולוציה של 1,024X480 פיקסלים וחוויית שימוש "כמו חלונאית", על פי הגדרת אייסר, לפחות בכל מה שקשור לגלישה באינטרנט באמצעות המכשיר. המכשיר יהיה מצויד במצלמה אחורית בגודל של שמונה מגה-פיקסלים ובמצלמה קדמית, לצורך שיחות וידיאו, באיכות של שני מגה-פיקסלים. המעבד של מכשיר זה יהיה Snapdragon במהירות 1 ג'יגה-הרץ.

במהלך ההכרזה גנב את ההצגה ה-ICONIA, שמוגדר על ידי אייסר כגישה למיחשוב אישי. מדובר במחשב שמבוסס על שני מסכי לד (LED) בגודל 14 אינץ', ללא מקלדת פיזית ועם תמיכה בריבוי מגע מלא, לכל האצבעות. שני המסכים יציעו רזולוציה יחסית גבוהה, של 768X1,366 פיקסלים. המחשב יפעל עם מעבד Core i5 של אינטל (Intel) ויתבסס על חלונות 7. מעבר לכך, יציע המחשב החדש את כל החיבורים המתקדמים ביותר שקיימים כיום בשוק: USB 3.0, WiFi n, בלוטות' 3.0 (Bluetooth 3.0) ותמיכה ב-HDMI. המחשב יהיה כבד במיוחד – 3.7 ק"ג – מה שאומר שהוא לא יהיה כל כך נוח לניוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים