תוכן שיווקי

לקראת כנס TechEd: שלוש שאלות לדדי דבורסקי, מנהל קבוצת NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות

25/11/2010 14:54

מה הן המגמות המרכזיות שאתה רואה בשוק ה-IT  בשנים הקרובות?
מגמה בולטת ביותר היא הצורך בצמצום הפער בין התהליכים העסקיים הארגוניים ומערך ה-IT. בעבר הפתרונות לתחום ניהול ביצועי היישומים טיפלו היטב בעולם ה-IT אך ללא מענה לתחום העסקי. כיום המגמה היא קבלת החלטות על בסיס מידע מדויק וזמין ובטרמינולוגיה עסקית. ל-NessPRO פתרון כולל  העונה על צורך זה, פתרון TBTM (ר"ת Total Business Transaction Management), המבוסס על טכנולוגיה, מתודולוגיה ויכולת מימוש מוכחת.

מגמה נוספת היא כניסה מסיבית של ארגונים לעולם היישומים הניידים (mobile). בעבר עולם ה-mobile היה בעיקר נחלתם של מי שנזקקו למסופונים, כגון עובדי מחסן וטכנאי שטח. כיום, כניסת המכשירים החכמים הביאה איתה מודעות לאפליקציות וליכולת של עבודה מכל מקום ועת. הטכנולוגיה כיום מתמקדת בהתאמה ומאפשרת מתן פתרונות אפליקטיביים גם ללקוחות הארגון. NessPRO מספקת פתרון m-Commerce המאפשר פיתוח אפליקציות ללא תלות בסוגי המכשירים הכולל גם אינטגרציה למערכות הארגון ויכולות אבטחת מידע של היישומים.

כיצד ארגונך מתאים עצמו למגמות אלו?
אנחנו מתאימים את הפתרון לבעיה העסקית של הלקוח. כתוצאה מכך ש-NessPRO מייצגת מיגוון רחב של מוצרים, היא יכולה להציע פתרון מושלם ואופטימלי שבמקרים רבים מתבסס על שילוב בין המוצרים השונים. בנוסף לכך יש לנו מרכזי התמחות וידע בתחומים שונים, כגון שליטה ובקרה על מערכות תשתית וישומים עסקיים, מיחשוב נייד ועוד. המרכזים כוללים מומחים בעלי ותק וניסיון רב בתחום.

כיצד ארגונך נערך לכניסה לתחום שירותי הענן ואילו ציפיות טכנולוגיות ועסקיות יש לכם וללקוחותיכם בתחום זה?
NessPRO החלה במהלך 2010 בבדיקת נושא מיחשוב הענן כפי שעושות זאת חברות רבות וכמובן מרבית הלקוחות. התמונה המסתמנת בשלב זה היא שמרבית  הלקוחות הגדולים לא יכנסו בשלב זה לפתרונות ענן ציבורי ו כאשר לכל אחד סיבות משלו.  יתכן ונראה חברות קטנות ובינוניות שיחליטו להכנס לנושא בגלל החזר השקעה מהיר.

אנו ערוכים לכל התפתחות. כבר בשנת 2010 התחלנו לשלב פתרונות בנושא והסנונית הראשונה היא פתרון מבית Redmatch – אפליקציית גיוס כוח אדם הנותנת מענה לנושא זה בטכנולוגיית ענן . סביב פתרון זה אנו נספק פתרון אפליקטיבי שלם בתחום משאבי האנוש לארגונים. כמו כן אנחנו בשלבי חתימת הסכמי הפצה עם מספר חברות נוספות העוסקות  בסביבה התשתיתית של ענן ציבורי. כבר בתחילתה של שנת 2011 נצא לשוק עם סל פתרונות רחב העונה לדרישת הלקוחות. ראוי לציין שחברות שאנו מייצגים כבר שנים רבות כגון EMC-Documentum ואחרות התאימו עצמן לאספקת פתרונות באמצעות מיחשוב ענן.

אירועים קרובים