תוכן שיווקי

היעד: לספק תקשורת חזותית באיכות HD לכל עובד בארגון

אנדראס ווינולד, סגן נשיא למכירות LifeSize לאזור EMEA, הרצה בסוף השבוע בפני לקוחות אי.וי.קום - נציגתה הבלעדית בארץ, על היתרונות העסקיים הטמונים בשימוש בכל רובדי הארגון בשיחות ועידה בווידיאו

28/11/2010 15:18

מאת הילל יוסף

"שימוש בשיחות ועידה בווידיאו באיכות גבוהה הפך מ-'נחמד שיש' ליישום קריטי בארגונים. הנהלות מבינות את התועלות העסקיות הטמונות בו, והוא הופך לנפוץ יותר ויותר", אמר אנדראס ווינולד, סגן נשיא למכירות LifeSize לאזור EMEA. ווינלוד הרצה במוזיאון אילנה גור ביפו בשבוע שעבר בפני לקוחות ולקוחות פוטנציאליים של אי.וי.קום (AVCOM), נציגת LifeSize בישראל.

"האסונות של האחרים הם ההצלחה שלנו", אמר ווינולד בחיוך, "בין אם זה אסון טבע, פגעי מזג אוויר, חשש ממתקפת טרור, מגפה בריאותית, או התפרצות הר הגעש באיסלנד. בכל מקום בו נמנעת היכולת של אנשי עסקים להסתובב בעולם, או אז גדלה החשיבות של מימוש המשך העסקים באמצעות תקשורת וידיאו בשיחת ועידה, בדגש על איכות גבוהה המעניקה חוויית משתמש נוחה".

"רבים מהארגונים שגו כשהקפיאו את תקציביהם במשבר הכלכלי העולמי, "אמר ווינולד, "הדבר הנכון לעשותו היה להקצות משאבים בחוכמה, לטובת המשך העסקים, בהטמעת מערכות וידיאו לשיחות ועידה".

"LifeSize הוקמה ב-2003 על ידי יוצאי פוליקום. היא נרכשה על ידי לוג'יטק ב-2009, בגלל שאנחנו היחידים המספקים פלטפורמה שיחות באיכות גבוהה, הניתנת לגידול מתמיד. החברה מדורגת שלישית בעולם בשוק שיחות ועידה בווידיאו", אמר ווינולד, "ויתרוננו בכך שאנו מספקים פתרון מקצה לקצה: את תשתית התקשורת הנדרשת, וגם את תחנות הקצה. ייחודינו בכך שתשתיות התקשורת שלנו 'מדברות' עם כל ציוד התקשורת הקיים בשוק, ובנוסף, הן יכולות לעבוד על גבי רשת האינטרנט הציבורית. בעזרת מתג ייחודי שהשקנו MCU (ר"ת Multi Conference Unit) אנו מספקים יכולת להעלות את איכות התמונה עבור המשתתפים, כי בניגוד למתחרים – איכות התמונה אצלנו לא נקבעת לפי המכנה המשותף הגרוע ביותר".

לדבריו, "ישראל היא יעד מכירות נפלא עבורנו: מבודדת מעט משאר העולם מחד, ומאמצת מוקדמת של טכנולוגיות מאידך, עם תשתיות תקשורת רשת מתקדמות".

"מדי שנה אנו צומחים ביותר מ-40% במכירות, וכך יהיה גם ב-2011", סיכם ווינולד, "אנו מספקים חוויית משתמש מיטבית לעובדים הארגוניים, מה שמעלה את רמת השימוש במערכת. אנו עובדים מול ארגוני אנטרפרייז וגם SMB. לא לחינם נמנים בין לקוחותינו ארגוני ענק כפומה, Talis, בנק ברקליס, נסטלה, אי-ביי, PayPal ועוד. הם הבינו את מה שהשוק מבין יותר ויותר – שיחות ועידה בווידיאו באיכות גבוהה משפרות את העסקים מחד, וחוסכות כסף של נסיעות עובדים מאידך. על הדרך, הן גם משפרות את איכות חיי העובדים שהרבו לטוס בעבר".

ארז פז, מנכ"ל אי.וי.קום, אמר שהחברה בבעלות ישפאר השקעות, מייצגת חברות בינלאומיות רבות ולה שלושה שדות פעילות: מולטימדיה, אבטחת וידיאו וברודקאסט. אי.וי.קום ביצעה בארץ כ-400 הטמעות של מערכות LifeSize, ציין פז. בין הלקוחות נמנים אל-על, מיטרוניקס, הראל-ביטוח, סולל מערכות סולאריות, וקרנות ההון סיכון NVP, ג'יימיני, וילה, כרמל ונצ'ורס. פז תיאר הטמעה בארגון בריאות גדול במדינה: בשלב הראשון הוטמעה המערכת בדרג ההנהלה, לאחר מכן במרפאות ובשלב השלישי – בפריפריה, לטובת אבחון וטיפול מרוחק בחולים שהנסיעה לאזור המרכז קשה להם. "סיפקנו לארגון הבריאות חוזי באיכות גבוהה לטובת הבדיקות הרפואיות של החולים", אמר פז, "בשלב הבא נטמיע את המערכת לטובת מערך ההדרכה בקופת חולים זו. כך יוכלו העובדים לקבל סרטי הדרכה על תרופה חדשה, למשל".

פז סיכם באומרו, כי "כיום Lifesize היא בעלת דריסת רגל משמעותית בשוק מערכות וידאו לשיחות ועידה בארץ. אנו צופים גידול דו-ספרתי במכירות מוצרי LifeSize ב-2011. המדובר בכלי ניהולי מהמדרגה הראשונה. היא הראשונה שפיתחה ומספקת מערכות באיכות של HD".

אירועים קרובים