תוכן שיווקי

בעקבות CloudCon: אודות SkyApp Limited

28/11/2010 15:54

בכנס CloudCon שהתקיים ב-16 בנובמבר בקרית שדה התעופה, השקנו את השירות והמוצרים הייחודיים של חברת SkyApp Limited. להלן הנקודות החשובות ביותר לגבי SkyApp ואני תקווה שהפרטים יעניינו את קהל לקוחותיכם בתקופה זו, שבה יותר ויותר קובעי דיעה וארגונים מקדמים את נושא מחשוב הענן.

SkyApp היא חברת הזנק צעירה, אשר פיתחה מערכת IT ווירטואלית, שמהווה פיתרון מקיף למחשוב של חברות קטנות ובינוניות.המערכת חוסכת בצורה דרסטית בעלויות המחשוב של משתמשיה ומציעה ללקוחותיה כלים ממוחשבים לניהול משודרג של הארגון.

SkyApp מספקת מחשוב ענן הכולל שולחן עבודה (דסק-טופ) ווירטואלי שבתוכו כל מה שאנו רגילים למצוא בדסק-טופ רגיל, כגון מערכות ההפעלה המוכרים (windows, linux, etc) וכל התוכנות הרגילות שהלקוח מפעיל כיום על המחשב שלו. עם זאת, SkyApp מוסיפה יתרונות בולטים למערכת המחשב של הלקוח, כגון:

•    גישה למחשב האישי מכל מקום בעולם, ובכל זמן,
•    גישה למחשב האישי מכל מחשב כולל דרך טלפון הנייד
•    כוח עיבוד עצום, שנותנים השרתים החדשים של החברה, מאפשר חוויית משתמש מפתיעה, מהירה וחלקה.
•    רמת האבטחה ש-SkyApp מספקת ללקוחותיה מקבילה לרמת האבטחה של בנקים ולרוב עומדת גבוה הרבה מעבר לאבטחה שחברות קטנות ובינוניות יכולות להרשות לעצמם.

מטרתה של SkyApp היא להוביל את לקוחותיה אל עתיד המחשוב, באספקת מערכת ממוחשבת מבוססת ענן, תוך הוזלה משמעותית של הוצאות המחשוב, הענקת כלים מתקדמים לשדרוג הניהול העסקי ואפשרה, לחברות קטנות ובינוניות, את אותן האפשרויות המחשוביות שכרגע ניתנות להשגה רק על ידי חברות ענק.

במחיר המערכות של SkyApp כלולות תוכנות כגון CRM, המשפרת ומסדירה קשרי לקוחות באופן מקצועי ומוצרי תוכנת BI שבוחנת את התנהלות החברה באופן יומיומי ונותנת כיוונים לשיפור הביצועים הכלכליים שלה. שירותי BI וPredictive Analyses מתקדמים נוספים נמצאים אף הם בסל המוצרים של SkyApp ומאפשרים אף ניתוח עתידי של פעילות הארגון במטרה לסייע בתהליך קבלת ההחלטות של מנהליו.

לקוחות החברה נהנים מגיבויים ועדכונים אוטומטיים ושירות לקוחות טכנולוגי 24/7. מערכת הענן של SkyApp מבטלת את הצורך בשרת מקומי ובסדרת מרכיבים המאפיינים את מערכת המחשוב המסורתית ומאריכה את חיי המחשוב הקיים בארגון הניתן גם להחלפה "בתחנות רזות" אשר מייתרות את הצורך להחזיק מחשב כלל. שימוש בתחנות רזות מוריד בצורה עקיפה גם את עלויות מערך המחשוב על ידי חיסכון בחשמל וקירור חדר השרתים, חדר שניתן אגב לנצל למטרות אחרות.

היכולת של SkyApp להוריד ללקוחותיה בצורה כה משמעותית את עלויות המחשוב, נובעת מהקונספט העסקי שלה. החברה מייצרת מקורות הכנסה נוספים על ידי עיבוד נתונים סטטיסטיים ברמת הענף והמשק הארצי, כאשר התוצאה הסופית היא מוצרים פיננסיים חכמים כמו מדד מחירים לצרכן בזמן אמת, זיהוי של שינויים ומגמות בשווקים שונים ובכלכלה הארצית ועוד. החברה החלה את פעילותה העסקית בכנס ה CloudCon וצפוייה להתחיל לחבר לקוחות למוצריה בימים הקרובים. החברה מתעתדת לספק את שירותיה לבודדים ומשפחות, שיוכלו ליהנות ממוצרים תואמים לדרישותיהם במהלך 2011.

הצפי מאוד חיובי כאשר יותר ויותר מודעות למחשוב ענן תוביל לשינוי בדרך בה אנו צורכים מחשוב. תארו לעצמכם שיש לכם את המחשב הכי חזק לשירותכם תמיד ובכל מקום, אפילו דרך ה-Smart-Phone ואין השקעות מפתיעות יותר בהחלפת פריטי מחשוב יקר בחברה. כאשר במקום זה תקבלו כל חודש את אותו חשבון נמוך וידוע מראש. כשתפעול מערכת המחשב הופכת הרבה יותר פשוטה וקלה. SkyApp נותנת לעסקים בעצם את החופש והשקט להתמקד בעיסוקם העיקריים במקום לדאוג למחשוב כל הזמן.

למידע נוסף ניתן לצור קשר עם נילס קרמר, סמנכ"ל שיווק, בטלפון 054-3257943 או בכתובת המייל הבאה.

אירועים קרובים