מתיחה: כנסו לאתר – וקנו כרטיסי כניסה לחתונת הנסיך וויליאם וקייט מידלטון

המותחים הציעו לגולשים לזכות בכרטיסים לצפייה בחתונה המלכותית מקרוב תמורת 250 ליש"ט בתשלום מקוון בכרטיסי אשראי ● לדברי המותחים, הם מעריצי משפחת המלוכה וכל כוונתם הייתה להצביע על הסכנות הטמונות בהונאות מקוונות

מתיחה ברשת סביב חתונתו של הנסיך וויליאם עם זוגתו, קייט מידלטון: חבורה של אוהדי בית המלוכה בבריטניה הקימה אתר המבטיח לגולשים "כרטיס זהב" המאפשר השתתפות בטקס החתונה המפואר, שיתקיים באפריל, אם ישלמו באופן מקוון 250 ליש"ט בכרטיס אשראי. בנוסף, הכרטיס כולל מקומות קרובים, שמהם יוכלו הגולשים המאושרים לצפות בטקס היטב.

בתוך 12 שעות לאחר עליית האתר לאוויר, נכנסו אליו 160 גולשים מרחבי בריטניה ומסרו את פרטי כרטיסי האשראי שלהם. הם לא הבינו, כי מדובר במתיחה גם לאחר שהאתר "הבטיח" להם שאחד מהמשתתפים שייבחר מבין הנכנסים לאתר "יהיה בר מזל ויוכל להצטלם עם בני הזוג הנישאים".

לדברי מקימי האתר, הם דווקא מונרכיסטים ואוהדים את בית המלוכה הבריטי, וכל מטרתם הייתה להראות עד כמה קל לבצע הונאות ברשת. הם אמרו לרג'יסטר (Register), כי אילולא היה מדובר במתיחה, ואם אכן הייתה זו הונאה אמיתית, הם יכולים היו להרוויח 33 אלף ליש"ט רק באותן 12 שעות. לדבריהם, אם האתר היה ממשיך לפעול כמה ימים נוספים, הם יכולים היו להרוויח הרבה יותר – מאות אלפי ומיליוני ליש"ט.

מקימי האתר הוסיפו וציינו, כי לו היה מדובר בהונאה אמיתית, לא רק שכל אחד מהנכנסים אליו היה מפסיד את אותם 250 ליש"ט, אלא גם פרטי כרטיסי האשראי שלו היו נגנבים ונסחרים ברשתות המקוונות של הפשע המאורגן. או אז, אלה היו "חוגגים" עליהם ב-"גיהוץ" של רכישות שונות בשווי של מאות ואלפי ליש"ט כל אחד בשעות הראשונות שלאחר מסירת הפרטים – עד לגילוי הגניבה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים