אמריקנים מבוססים משתמשים יותר באינטרנט

סקר שערך מכון Pew Research מעלה, כי במשקי בית שהכנסתם השנתית עולה על 75 אלף דולרים משתמשים יותר באינטרנט, ועושים שימוש במגוון רחב יותר של מכשירים שמחוברים לאינטרנט, מאשר במשקי בית שהכנסתם נמוכה יותר ● בנוסף, האמריקנים בעלי ההכנסות הגבוהות משתמשים יותר במחשבים, בנגני iPod ובקונסולות למשחקי וידיאו

אמריקנים שהכנסתם השנתית גבוהה מ-75 אלף דולרים משתמשים באינטרנט, ובמכשירים שמחוברים אליו, הרבה יותר מאשר אמריקנים בעלי הכנסות נמוכות יותר – כך על פי תוצאות סקר שערך מכון Pew Research.

על פי נתונים שנאספו בפרויקט Internet & American Life של מכון המחקר Pew Research Center, ב-95% ממשקי הבית ברצועת ההכנסות הגבוהה משתמשים באינטרנט לפחות מדי פעם, בהשוואה ל-70% במשקי הבית הפחות מבוססים. שיעור המשתמשים בטלפונים סלולריים מקרב משקי הבית המבוססים עומד גם הוא על 95%, בהשוואה ל-83% מקרב משקי הבית בעלי ההכנסות הנמוכות יותר.

עוד עולה מתוצאות הסקר, כי במשקי בית מבוססים בארצות הברית עושים שימוש במגוון רחב יותר של מכשירים שמחוברים לאינטרנט, בהשוואה למשקי בית בעלי הכנסות נמוכות יותר. מגוון המכשירים נע ממחשבים שולחניים ומחשבים ניידים ועד למחשבי לוח ומכשירים לקריאת ספרים אלקטרוניים.

במשקי הבית שהכנסתם גבוהה מ-75 אלף דולרים מגיע שיעור המחוברים לאינטרנט ל-99%, בהשוואה ל-93% במשקי הבית בעלי ההכנסות הנמוכות יותר. שיעור המחוברים בפס רחב עומד על 93% מבין משקי הבית שהכנסתם גבוהה מ-75 אלף דולרים, בהשוואה ל-85% מבין משקי הבית הפחות מבוססים.

ב-79% ממשקי הבית המבוססים משתמשים במחשבים שולחניים, ושיעור המשתמשים במחשבים ניידים עומד גם הוא על 79%. מבין משקי הבית הפחות מבוססים, 55% משתמשים במחשבים שולחניים ו-47% – במחשבים ניידים. שיעור השימוש בנגני iPod של אפל (Apple) או בנגני MP3 אחרים עומד על 70% במשקי הבית המבוססים ועל 42% באלה הפחות מבוססים, בעוד ששיעור השימוש בקונסולות למשחקי וידיאו מגיע ל-54% ול-41%, בהתאמה.

מבין האמריקנים בעלי ההכנסות הגבוהות, 12% משתמשים במכשירים לקריאת ספרים אלקטרוניים, בהשוואה ל-3% מבין האמריקנים בעלי ההכנסות הנמוכות יותר. שיעור השימוש במחשבי iPad של אפל עומד על 9% במשקי הבית המבוססים ועל 3% באלה הפחות מבוססים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים