IDC: בשנה הבאה, אנדרואיד תעקוף את סימביאן באירופה

חברת המחקר צופה, כי מכשירים סלולריים המבוססים על מערכת ההפעלה של גוגל ינחלו ב-2011 הצלחה רבה ● באסיה כבר עברו מכשירי אנדרואיד את נתח השוק של סימביאן, הן מבחינת הכנסות והן מבחינת מספר היחידות, ואילו בארצות הברית הם הביסו בשנה האחרונה את ה-iPhone של אפל ואת הבלקברי של RIM

אחד מכמה פנים. אנדרואיד

"מכשירי iPhone היו החידוש הבולט בשנה שעברה, וכעת אנשים מחפשים משהו שונה", כך צוטט פרנסיסקו ג'רונימו, אנליסט מחברת IDC, על ידי סוכנות הידיעות בלומברג (Bloomberg). על פי ג'רונימו, שצופה הצלחה רבה למערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) של גוגל (Google) באירופה בשנת 2011, מציעים מכשירי Galaxy S מראה ותחושה דומים לאלה של מכשירי iPhone, במחיר נמוך יותר – וגם יישומים מצד שלישי. ב-IDC צופים שבשנה הבאה יגיע הנתח של הטלפונים החכמים ל-49% מכלל הרכישות של טלפונים סלולריים באירופה.

מכשירי חלונות פון 7 (Windows Phone 7) זוכים להצלחה מועטה בהרבה, ובמרבית המקרים מעדיפים הצרכנים לרכוש מכשיר דומה שמוצע עם אנדרואיד. גם מכשירי N8 של נוקיה (Nokia), עם מערכת ההפעלה סימביאן (Symbian) מביסים, על פי הדו"ח, את מכשירי חלונות פון 7 ביחס של 3:1.

באסיה כבר עברו מכשירי אנדרואיד את נתח השוק של סימביאן, הן מבחינת ההכנסות והן מבחינת מספר היחידות, ואילו בארצות הברית הם הביסו בשנה האחרונה את ה-iPhone של אפל (Apple) ואת הבלקברי (BlackBerry) של RIM. ההשתלטות העולמית מרשימה במיוחד אם זוכרים שמכשירי האנדרואיד הראשונים הופיעו אך לפני שנתיים, בעוד שמיקרוסופט (Microsoft), נוקיה ו-RIM פועלות בשוק מזה עשור לפחות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים