תוכן שיווקי

אומניסיס הציגה בכנס Aerospace 2010 מערכות סימולציה מתקדמות

01/12/2010 14:25

בכנס Aerospace 2010 שהתקיים בבנייני האומה בירושלים בתאריך 15.11.10, הציגה חברת אומניסיס את הפתרונות OmniSIL – תשתית מעבדתית לאינטגרציה של מערכות מורכבות ו-OmniSIM – תשתית סימולציה לפיתוח של מערכות מבוססות סנסורים.

OmniSIL, הינה תשתית מעבדתית לאינטגרציה של מערכות מורכבות, המיועדת לשילובים, אימות מימשקים ותהליכים, בדיקת ביצועים ובדיקת קשרי הגומלין שבין חלקי המערכת השונים. התשתית משמשת למעשה כמיתקן אינטגרציה של חומרה, תוכנה ורשתות עבור מערכות ממוחשבות מורכבות. בין השאר כוללת המערכת מנהל מעבדה, מחולל תרחישים, מערכת הקלטת נתונים, מערכת איסוף נתונים, ניתוח והפקת לקחים.

מוצר שני שהוצג לקהל משתתפי הכנס, OmniSim, הינו תשתית סימולציה המיועדת לפיתוח, ולידציה ואימות של מערכות מורכבות מבוססות סנסורים, כגון חיישני RF (מכ"מים ומערכות אלינט וסיגינט) וכן חיישנים אופטיים, הן למיגזר הצבאי והן למיגזר האזרחי. באמצעות OmniSim יכולים מהנדסים ומנתחי מערכות לבצע בחינות התכנות, הוכחת תכן וחקר ביצועים של מערכות מבוססות סנסורים. OmniSim תומכת בפיתוח, ולידציה ואימות של תהליכים, אלגוריתמים ומימשקים, תכנון בדיקות, אופטימיזציה של פריסת מערכות ניתוח ביצועים ועוד.

שתי המערכות מאפשרות להפחית במידה ניכרת את זמן הפיתוח תוך הוזלת עלויות והפחתת הסיכונים. כמו כן מפחיתה המערכת את הצורך בניסויי שטח.

ועידת איירוספייס הינה ועידה מרכזית שמארחת מידי שנה אלפי משתתפים מהתעשיה הבטחונית והצבאית בישראל. אומניסיס הדגימה לבאי הכנס את היכולות המתקדמות של הפתרונות הייעודיים שפיתחה למגזר הצבאי והבטחוני ואשר מיושמים בקרב לקוחות מובילים במגזר הזה.

אירועים קרובים