תוכן שיווקי

בעקבות כנס סאפ: מנהל בשליטה – הדור הבא!

01/12/2010 14:56

כל בעל עסק רוצה להיות בשליטה. בחזונו היה רוצה שגם המנהלים והעובדים אצלו יהיו מחוברים לארגון לפחות כמוהו ושישלטו בכל פרט ובכל מידע בפעילות עליה ממונים. כדי להגשים חלום זה, צריך להקל עליו ועל אנשיו. צריך שהמידע הארגוני יהיה מעודכן on-line, שיהיה זמין גם מהמחשב הנייד בבית הקפה בו  הוא יושב, או ע"י הצצה במכשיר הסלולארי תוך כדי ביקור בכנס, או אפילו בהמתנה לחדר בבית המלון בו ישהה בחו"ל לפני פגישה חשובה.

במערכת magicnet יש את המפתח לשליטה וניהול יעיל ואפקטיבי בעסק שלך! אם אתה מעוניין לדעת מה ההכנסה ממכירות בכל מחלקה עד שעה זו, או איזה איש מכירות מככב מתחילת השבוע ואילו מוצרים נמכרים יותר, באיזה איזור, מה מצב הגביה בארגון נכון לעכשיו, כמה לקוחות פוטנציאלים פנו בעקבות הפרסום באתר האינטרנט, מיהם אותם לקוחות, כמה הצעות מחיר הוציאו ועוד… הצטרך לדור הבא של ניהול טכנולוגי חדשני.

בפיתוח ה-magicnet הבינו את הצורך העז הזה להיות מחובר ומעודכן ולקחו את העניין כמה צעדים קדימה. הוקם פורטל ארגוני כדף בית אחיד לכלל החברה, בו מרוכז כל המידע הארגוני, עסקי וכללי. קיימת נגישות לכלל העובדים מכל מקום, גם מחוץ לארגון. מסונכרן עם תוכנת SAP Business One, כך שיודע לשאוב מידע לפי צורך ומספק כלים עסקיים נוספים ומשלימים ל-SAP Business One עבור העסק.

ב-magicnet מרוכז כל המידע הארגוני הכללי, כדוגמת הודעות ארגוניות חדשות, אירועים חברתיים, עובדים מצטיינים, ברכות לימי הולדת, מבצעים חדשים וכו'. קיים מנוע חיפוש מתקדם לאינספור מסמכים חשובים שימצאו בלחיצת כפתור, כדוגמת הצעות מחיר ישנות, הסכמים, פרטי מבצעים קודמים וכו'. בדף הבית של magicnet קיים גם צ'אט ארגוני on-line, כולל תמונה ופרטי העובד לצורך תקשורת פנימית מהירה ויעילה, גם מחוץ לכותלי הארגון באמצעות מחשב או באפליקציית ה-ipone.

ה-magicnet משקף תמונה עסקית, מלאה ופרטנית לפי צורך. הוא מכיל פתרונות עסקיים נוספים ומשלימים ל-SAP Business One ונעזר במאגר הנתונים לפי צורך. בין הפתרונות המשלימים ניתן למצוא:

*    CRM/שיווק שימוש במאגר הלקוחות מ-SAP Business One לצורך דיוורים ישירים, סקרים ומשובים. Magicnet מעבדת את הנתונים החוזרים ומציגה למשתמש ניתוח לפי דרישה.

*    מערכת הצעות מחיר קלה וידידותית למשתמש, עם מערכת הרשאות שמשייכת לקוח לאיש מכירות/מקדם, עם יכולת למדידת כמות הצעות מחיר מול יעד. יכולת שליחת הצעת מחיר, לאי-מייל של הלקוח או לפקס, ממחשב נייד או ממכשיר iphone. קיימת נגישות מכל מקום, גם בשטח מתוך פגישה עם הלקוח.

*    ניהול פרויקטים ומשימות, פתרון לניהול אישי וקבוצתי של פרויקטים, אירועים ומשימות לביצוע. עוזר למיקוד הפעילות השוטפת של המנהל ושל העובדים. מאפשר מעקב על ביצועים. ניתן לתפעול עם מערכת הרשאות דינאמית.

*    ניהול קריאות שירות, לוח קריאות שירות מסונכרן עםBusiness One  SAP, המאפשר לכל נציג שירות, עובד מעבדה או טכנאי לקבל לאחריותו פניה ולעדכן במאגר הפניות. קיימת האפשרות לסנכרון עם אתר האינטרנט של החברה ומאפשר ללקוחות להיות מעודכנים במצב הפניה.

*    סנכרון עם אתר האינטרנט הכולל מנוע סנכרון ל-SAP Business One  עם אתר האינטרנט של החברה. הוספת לקוחות פוטנציאלים למאגר המידע ב-Business One SAP. אפשרות לפתיחת קריאות שירות מאתר האינטרנט ישירות ל- SAP Business One, כולל סטאטוס קריאה.

*    דוחות נתונים הכולל ניתוח כלל פעילות החברה ולקוחותיה – חתך לפי משתנים נבחרים.
מידע על לקוחות, הכנסות, יעד מול ביצוע, גיול חובות, ניתוח משובים וסקרים, ניתוח הצעות מחיר מול הזמנות בפועל ועוד…

אירועים קרובים