תוכן שיווקי

מאות משתמשים חדשים לגרסת 3G שמשיקה One1ERP

01/12/2010 15:38

מאות משתמשים הצטרפו השנה לשורות חברת One1ERP חברת תוכנה ואינטגרציה. החברה מסכמת 20 שנות הטמעת פרוייקטי ERP לגופים המובילים בארץ בהם סופרגז, דור אלון, יורוקום, קואפרטיב דן, קואפרטיב אגד, אמבר, מגן דוד אדום ועוד. מתחילת השנה הצטרפו לשורות החברה 16 לקוחות חדשים, כל זאת בפריסה ארצית רחבה עם מאות משתמשים ולקוחות שלהם עשרות סניפים בארץ.  One1 ERP היא מערכת אינטגרטיבית, עשירה במודולים, פועלת על מרבית בסיסי הנתונים הטבלאיים הנפוצים ומערכות ההפעלה השכיחות ונמצאת בחזית הטכנולוגית העדכנית ביותר תוך התבססות על תשתיות בינלאומיות. מנהל תחום ERP  וניהול פרויקטים בחברת דור אלון, איתי אורן, אומר כי המערכת שידרגה את החברה במספר מישורים: "מעבודה עם ריבוי מערכות וממשקים בין המערכות עברנו למערכת אחידה וצמצום משמעותי במספר הממשקים. כמו כן מאפשרת המערכת מעבר מאיי מידע לריכוז נתונים תחת בסיס נתונים אחיד ויצירת שקיפות, אחידות ואמינות בנתונים".

לדברי אורן, במערכת החדשה פותחו מספר מודולים ייעודיים שהחליפו מערכות  ייעודיות Stand alone שגרמו לריבוי ממשקים, צווארי בקבוק, נקודות כשל ותחזוקה מורכבת. הכנסת מערכות אלו תחת ה- ERP גרמה לעבודת משתמשים במערכת אחידה ובכך לביטול הממשקים ונקודות הכשל.  דוגמא לכך היא מערכת ייעודית שנבנתה על ידי אנשי צוות מערכות הבקרה, מערכת לשיבוץ והובלת דלקים וגז. המערכת מנתבת הזמנות דלקים וגז של לקוחות עסקיים (תחנות דלק, מפעלים, חברות בנייה וכדומה) על פי פרמטרים שונים למסופי הדלק המתאימים (בתי זיקוק או מסופי פי גלילות). ההזמנות מוצגות לסדרן שמשבץ אותן למכליות הדלק להובלה לפי פרמטרים שונים, לאחר מכן השיבוץ ועד ליצירת תעודות משלוח ללקוחות".

סופרגז הוא לקוח גדול נוסף שהטמיע את מערכת ERP  החדשה של  One1 ERP. רחל מיטלמן, מנהלת מערכות מידע בחברה: "המערכת משמשת אותנו בכל הפונקציות המרכזיות של החברה כגון מלאי,תפעול, רכש ולוגיסטיקה, פיננסי ו-CRM. המערכת משמשת אותנו לניהול השוטף היומיומי בחברה ויש לה יכולות בקרה גבוהות, אפשרויות לפיתוחים ולצפייה בנתונים באמצעות דו"חות. גמישות המערכת, כפי שנבנתה, משמשת אותנו רבות. המערכת, בהתאם לבנייתה, הינה מערכת סגורה וחוסמת את המשתמש במקומות הרלוונטיים. התאמה מיוחדת לחברה בוצעה במערכות הבילינג וה-CRM של המערכת. עצם היותה המערכת המרכזית בארגון מורידה את כמות הממשקים בין המערכות השונות בצורה משמעותית".

מנהלת פרויקט יישום מערכות ERP בקרן קיימת לישראל, יהודית יאראק, אומרת כי המערכת One1ERP החליפה שתי מערכות עיקריות ישנות שעבדו בנפרד האחת מהשנייה. האחת היא  מערכת כספית שטיפלה בנושא התקציב והנה"ח והשניה – מערכת לוגיסטית שטיפלה בנושא המחסנים והרכש הלוגיסטי. בנוסף למערכות אלה נבנו בקק"ל מערכות ייעודיות שבהן נכללים גם נתונים תקציביים, נתוני רכש ונתונים כספיים שהיה צורך להעביר למערכת הפיננסית בממשקים ודוחות.

הדגש המיוחד ביישום בקק"ל הושם על ניהול התקציב. מאחר וקק"ל הינו אירגון 'מוטה תקציב' שלו תקציב שנתי הנגזר ממסגרות רב-שנתיות וכן על הבקרה התקציבית 'מראש' . נעשו עבור קק"ל התאמות מיוחדות כדוגמת שילוב ממשקים למערכת ייעודית של ניהול פרויקטים של הכשרת קרקע וייעור".

פיתוח הגירסה החדשה של מערכת ERP ע"י One1 ERP כמו גם הרכישות האחרונות של קבוצת One1, הביאו אותה להיות חברת ה-IT  הרביעית בגודלה בישראל, עם למעלה מ-2,500 עובדים ומחזור עסקים של מעל מיליארד ₪. בשנת 2011 בכוונת One1 לנצל את גודלה ולהגביר את הסינרגיה עם החטיבות האחרות בקבוצה בכדי לתת שירותים איכותיים ללקוחות גדולים נוספים בסקטור הפיננסי והציבורי.

אירועים קרובים