ד"ר ארנה ברי, יו"ר ה-IVA והמדען הראשי לשעבר, מונתה למנהלת מרכז המצוינות של EMC בישראל

מרכז המצוינות יאחד את פעילות RSA בישראל עם מרכזי המחקר ופיתוח של החברה בארץ, וכך למעשה מכיל את שלוש הרכישות של EMC בארץ - קאשיה, פרואקטיביטי ו-RSA ● המשמעות של מינוי ד"ר ברי לסגנית נשיא עולמית והקמת המרכז המאוחד בראשותה, עשויה להיות עדות לכך שבכוונת EMC לבצע רכישות נוספות בישראל ● ד"ר ברי: "אני מחויבת לאתר הזדמנויות נוספות עבור EMC להגדלת נוכחותה בשוק באמצעות שותפים חדשים, קשרים עם האקדמיה ויוזמות אחרות רלוונטיות לאסטרטגיה של EMC"

ענקית פתרונות האחסון ותשתית המידע, EMC, הודיעה היום (ד') על איחוד פעילות RSA בישראל עם מרכזי המחקר ופיתוח של החברה בארץ, במסגרת מרכז מצוינות אחד שיפעל במבנה חדש בהרצליה.

בראש המרכז החדש תעמוד ד"ר ארנה ברי, שתצטרך לשורות החברה כסגנית נשיא ומנהלת מרכז המצוינות בישראל. ד"ר ברי ותדווח לסנג'אי מירצ'נדני, סגן נשיא בכיר ו-CIO המוביל את מערך מרכזי המצוינות הגלובלי של EMC. במסגרת תפקידה החדש, תהיה אחראית ברי לאסטרטגיה ולביצוע של כל היבטי פעילות המרכז בישראל.

המרכז המאוחד יכיל את שלוש הרכישות של EMC בארץ – קאשיה, פרואקטיביטי ו-RSA. המשמעות של מינוי ד"ר ברי לסגנית נשיא עולמית והקמת המרכז המאוחד בראשותה, עשויה להיות עדות לכך שבכוונת EMC לבצע רכישות נוספות בישראל.

ד"ר ארנה ברי כיהנה כשותפה עצמאית בקרן ג'מיני החל משנת 2000. אורנט טכנולוגיות נתונים, אשר ברי הייתה ממקימיה, הייתה החברה השנייה בה השקיעה ג'מיני בתחילת דרכה ונחשבת לאקזיט המוצלח הראשון של הקרן. בין השנים 2007 ל-2009 כיהנה ברי כיו"ר איגוד קרנות ההון סיכון של ישראל (IVA, ר"ת Israel Venture Association). מסוף 1996 ועד קיץ 2000 כיהנה ברי בתפקיד המדען הראשי ומנהלת מערך המו"פ התעשייתי של משרד התעשייה והמסחר. בנוסף, משמשת ברי כיו"ר הוועד המנהל של המכללה האקדמית ת"א-יפו. לארנה ברי דוקטורט במדעי המחשב מאוניברסיטת דרום קליפורניה, ותואר ראשון ושני בסטטיסטיקה ובמתמטיקה מהאוניברסיטאות חיפה ותל אביב, בהתאמה.

"פעילות המו"פ החדשנית המתבצעת במרכז המצוינות בישראל הינה קריטית לשמירת המובילות של EMC בתעשייה. הטכנולוגיות המפותחות במרכז מסייעות ללקוחותינו ברחבי העולם לנהל טוב יותר את המידע שלהם, תוך חיסכון במשאבי זמן וכסף", אומר סאנג'אי מירצ'נדני. "EMC מסייעת ללקוחותיה בתהליך החשוב של המעבר למיחשוב ענן, ועל כן תידרש לטכנולוגיות חדשניות נוספות שיגיעו מכל מרכזי המצוינות של EMC וישנו את כללי המשחק".

לדבריו, "עם בניית מרכז מצוינות מאוחד עם צוות מוכשר במיוחד, אני בטוח כי EMC תוכל למנף טוב יותר את הידע ומערך הכישורים הייחודי של הצוות הישראלי,  על פני טווח רחב יותר של יוזמות  מבית EMC".

ארנה ברי מסרה עם מינויה, כי "EMC ממשיכה לשחק תפקיד מרכזי בקדמת התעשייה הטכנולוגית, ואני שמחה לקחת חלק בכך. במרכז המצוינות בישראל יש צוות מוכשר במיוחד להובלת חדשנות טכנולוגית ומוצרים שיסייעו בהרחבת היישום הגלובלי של מיחשוב ענן. אני מחויבת לאתר הזדמנויות נוספות עבור EMC להגדלת נוכחותה בשוק באמצעות שותפים חדשים, קשרים עם האקדמיה ויוזמות אחרות רלוונטיות לאסטרטגיה של EMC".

מרכז המצוינות של EMC בישראל הנו חלק ממערך גלובלי של מרכזי מצוינות של החברה הפועלים כיום בהודו, סין, מצרים, רוסיה ואירלנד. המרכזים מתמקדים בפתרונות EMC בתחומי אבטחה, וירטואליזציה, ניהול מידע וניהול תכנים ארגוניים. עובדי מרכז המצוינות מעניקים שירותים חיוניים לחטיבות העסקיות ב-EMC, הכוללים מו"פ, הנדסה, שירות לקוחות ותמיכה טכנית. מרכז המצוינות בישראל ימשיך לשתף פעולה עם ארגון המכירות והשירותים של החברה בישראל, אותו מוביל דני נויברגר.

פעילות RSA בישראל מתמקדת במחקר ופיתוח, ניהול מוצר ותפעול שירותי אבטחה מבוססי ענן. רבים ממוצרי RSA המפותחים בישראל חיוניים למניעת הונאות פיננסיות בהיקף העולה על שני מיליארד דולרים מדי שנה, ומספקים אימות והסרת סיכונים ליותר מ-300 מליון משתמשים ביישומי בנקאות מקוונת ומסחר אלקטרוני. ב-RSA ישראל פועל מרכז השליטה ופיקוח הגדול מסוגו לאיתור ונטרול של הונאות גלובליות (מסוג פישינג וסוסים טרויאנים). המרכז, הפועל 24/7, ניטרל עד היום יותר מ-350 אלף התקפות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים