מי עדן שדרגה את מערכת ה-ERP שלה בפרויקט בהיקף של כמיליון שקלים

המערכת היא מתוצרת סאפ, ופרויקט השדרוג שלה כלל העברה מגרסה 4.6C לגרסה העדכנית ביותר - 4 ECC6 EHP ● מדובר בפרויקט מורכב, מאחר שהוא בוצע ב-12 המדינות שבהן פועלת מי עדן ● לדברי נעמה יונה, מנהלת פעילות הסאפ במי עדן, הפרויקט הושלם בפרק זמן קצר בחודש מהמתוכנן, "עמד בתקציב נמוך מהתכנון והציג פונקציונליות גדולה מזו המקורית"

מי עדן שדרגה את מערכת ה-ERP שלה מתוצרת סאפ (SAP). הפרויקט החל לפני חמישה חודשים, והסתיים לפני ימים אחדים. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו בכמיליון שקלים.

פרויקט שדרוג המערכת כלל העברה מגרסה 4.6C לגרסה העדכנית ביותר – 4 ECC6 EHP. הפרויקט בוצע בניהול עצמי, על ידי אנשי אגף מערכות מידע בחברה, בראשות המנמ"ר, גיל רבינוביץ', וללא אינטגרטור חיצוני. את הפרויקט הובילה נעמה יונה, מנהלת פעילות הסאפ במי עדן. פעילויות התשתיות והפיתוח בפרויקט בוצעו על ידי דיקומנו, המלווה את מי עדן מזה כעשור.

מורכבות הפרויקט הייתה, בין השאר, בשל הגלובליות של החברה, שלה מאות סניפים ב-12 מדינות העובדים ב-11 שפות, ושהשדרוג בהם נעשה במקביל. ממי עדן נמסר, כי "שדרוג מערכת הסאפ מאפשר לאגף מערכות מידע בחברה לענות בצורה טובה יותר לצורכי המשתמשים הפנימיים, כמו גם לקוחות החברה. השדרוג מספק תשתית למימוש תוספות פונקציונאליות, אשר זמינות בגרסה העדכנית, לצד שיפור ממשק המשתמש וחווית השימוש במערכת".

לדברי יונה, הפרויקט הושלם בפרק זמן קצר בחודש מהמתוכנן, "עמד בתקציב נמוך מהתכנון והציג פונקציונליות גדולה מזו המקורית", אמרה. "גיבשנו צוות של מקצוענים בעלי ניסיון רב בפרויקטים דומים. בנינו תוכנית עבודה מפורטת והקפדנו על ביצוע כל פרט ופרט על פי התכנון". יונה הוסיפה, כי מורכבות הפרויקט באה לידי ביטוי בכמה תחומים: השדרוג בוצע על בסיס הפלטפורמה הייחודית במי עדן, המבוססת על שרתי AIX עם מסד הנתונים DB2 עליה מותקנת מערכת הסאפ; המערכת פועלת במאות סניפי מי עדן בעולם ב-12 מדינות, וככזו – היא כפופה לרגולציות השונות במדינות אלה; היא תומכת ב-11 שפות, בשלושה Code-Pages שונים ולעתים אף בתהליכי עבודה שונים; המערכת מריצה מספר רב של מודולים ומתאפיינת בריבוי ממשקים למערכות לווין בסניפים ברחבי העולם.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חני

    כל הכבוד למי עדן - גיבוש החלטה לשידרוג ומימושה מעיד על צעידה ענקית בהשגת החזון.

אירועים קרובים