בעקבות כנס IT מוניציפלי | Greenware: מערכת NetSupport DNA תאפשר חיים קלים יותר למנהלי מחלקות ה-IT
מנהלי מחלקות IT בישראל (מנמ"רים) מחפשים כיום את המערכת האיכותית ביותר, שתאפשר שליטה על נכסי המחשוב של הארגון בהיבט התמיכה (HelpDesk), וקבלת התמונה המלאה אודות נכסים אלו והשימוש השוטף בהם. פתרון כזה הציגה חברת Greenware Technologies בכנס IT מוניציפאלי שנערך לאחרונה. החברה, שמשווקת בישראל באופן בלעדי את פתרונות התוכנה של חברת NetSupport, הציגה את המערכת שנקראת NetSupport DNA. תוכנה זו מספקת פתרון כולל למנהלי ה-IT בארגונים ומאפשרת להם לגלות את נכסי המחשוב שלהם, למנוע תקלות טרם היווצרותן ולחסוך הוצאות משמעותיות לארגון.
היכולות של NetSupport DNA:
ניהול מלאי חכם בהיבט החומרה
קבלת דו"ח מפורט אודות חומרת המחשבים בארגון: סוגי מעבדים, סוגי BIOS והגירסאות שמותקנות בהם, כמות הזכרון שמותקן במחשב, מספר החריצים הפנויים שנשארו ופרטים רבים נוספים. דו"חות אלו ניתן לקבל בחתך של מחשב בודד ושל הארגון כולו ובכך לגלות מידע יקר על תמונת המלאי של החומרה בארגון.
ניהול מלאי חכם בהיבט התוכנה
קבלות דו"ח מפורט אודות כל התוכנות והרישיונות המותקנים בכל אחד ממחשבי הארגון וכן, מדידת השימוש באותן תוכנות. יכולת זו מאפשרת לארגון לחסוך ברכישת רישיונות תוכנה יקרים ע"י כך שמנהלי ה-IT מודעים למידת השימוש בכל תוכנה.
קבלת התראות בזמן אמת
קבלת התראות בזמן אמת על שינויים שנעשים בחומרה או בתוכנה בארגון, על פי מדדים שהוגדרו על ידי המנמ"ר, יובילו למניעת תקלות ומקרי שבר.
ניטור ובקרה על הגלישה באינטרנט
ניטור אחר הרגלי הגלישה בארגון תוך שליטה ובקרה מלאים על האתרים בהם מותר או אסור לגלוש, כל זאת עפ"י תנאים וסיווגים חכמים.
הפצת תוכנות ועידכונים
ממשק יעיל ונוח להפצת תוכנות ועדכונים למחשבים בתצורת "דחיפה" או "משיכה".
ניטור אחר צריכת החשמל
קבלת מידע מפורט אודות כמות החשמל הנצרכת ע"י מחשבי הארגון ובניית תוכניות חסכון לכיבוי מחשבים באופן אוטומטי ומנוהל.
הפקת שאילתות ודו"חות
ממשק נוח להפקת דו"חות ושאילתות בכל חתך ועל כל פרט במערך המחשוב בארגון.
שליטה ובקרה מרחוק
ממשק השליטה והבקרה מרחוק – NetSupport Manager מוטמע בתוך המערכת ומאפשר השתלטות מרחוק על כל מחשב בארגון בקלות ולספק תמיכה יעילה ואיכותית.
ניהול HelpDesk
הפורטל האינטגרלי לניהול מערך התמיכה מספק ממשק נוח להתמודדות מול אתגרי התמיכה הניצבים בארגונים כיום. הפורטל שעובד על פי סטנדרטי ITIL מוסכמים, מאפשר לנהל את כל שלבי התקלה בקלות ובנוחות.
פרטים נוספים בכתובת הבאה.