הרשויות בהודו רוצות גישה להודעות של משתמשי בלקברי

הממשלה ההודית מנהלת בימים אלה משא ומתן עם RIM, ומאיימת שאם הוא לא יעלה יפה עד סוף ינואר - תחסום את השימוש במכשירים, משיקולי אבטחה ● לדברי השר ההודי לביטחון פנים, "אנחנו מנסים למצוא פתרונות שיתנו מענה לאינטרסים של כולם, אולם זה יכול לקחת זמן, משום שמדובר בטכנולוגיה חדשה"

גורמים ממשלתיים בהודו מנהלים בימים אלה מגעים עם חברות במדינה שמספקות לעובדיהן מכשירי בלקברי (BlackBerry), מתוך שאיפה לקבל גישה, במידת הצורך, להודעות המוצפנות של העובדים – כך מסר גורם רשמי לוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal).

ג'י. קיי. פילאי, השר לביטחון פנים של הודו, מסר, כי אם המשא ומתן לא יעלה יפה עד סוף ינואר הקרוב, הממשלה ההודית עלולה לחסום את השימוש במכשירי בלקברי, משיקולי אבטחה. 31 בינואר הוא "תאריך היעד", אמר פילאי. "אנחנו מנסים למצוא פתרונות שיתנו מענה לאינטרסים של כולם. התהליך יכול לקחת זמן, משום שמדובר בטכנולוגיה חדשה". הוא ציין, כי יצרנית המכשירים, RIM, כבר נתנה פתרון לצ'אט במכשירי בלקברי, וזה ייושם עד סוף ינואר.

הודו איימה בעבר למנוע את האפשרות לשלוח במכשירי בלקברי הודעות מוצפנות, בדואר אלקטרוני או במסרים מיידיים, אלא אם תוכל המדינה לקבל גישה להודעות אלה. זאת, מתוך חשש לביטחון הלאומי.

מ-RIM נמסר, כי בחברה משוכנעים שיוכלו למצוא פיתרון הולם לשביעות רצונם המלאה של כל הגורמים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים