תוכן שיווקי

מאסימו מיאזטו, מנהל מכירות אזורי באינפורמטיקה אירופה: "המאמץ המשותף של המפיצים, המכירים את הלקוח המקומי והשוק, יחד עם האנשים שפיתחו את התוכנות והמוצרים, מביא לתוצאות טובות יותר ולתועלת עסקית רבה יותר"

06/12/2010 14:39

איך אתה מסכם את פעילות אינפורמטיקה באזורנו בשנת 2010?
מיאזטו: "בשנה החולפת נהנתה אינפורמטיקה מאחוזי צמיחה גבוהים, למרות ההאטה הכלכלית שאפיינה את השוק היווני וארצות הבלקן בהם אנו פועלים ובמידה מועטה – גם את ישראל. הצמיחה הושגה הודות לתפישה עסקית השמה דגש על עלות בעלות כוללת (TCO) של הפלטפורמה וקבלת ROI מוכח לפתרונות כגון אירכוב מידע (Data Archiving), פרישת יישומים (Application Retirement), הגירת נתונים (Data Migration) ואיכות נתונים (Data Quality). המוצרים המובילים והתפישה העסקית הובילו לצמיחה של 20-25 אחוזים באזור שלנו".

מהם יעדי המכירה והציפיות של אינפורמטיקה לאזור שלנו בשנת 2011?
מיאזטו: "אינפורמטיקה מתכננת לשמור על אחוזי הצמיחה שלה באזור ואף להגדילם. הצמיחה תושג, בין השאר, הודות לרכישות חדשות שביצעה החברה כמו גם השילוב המושלם של פלטפורמת אינפורמטיקה עם כל המערכות הקיימות בשוק בתחומי הנתונים, בעיקר בתחומי אירכוב הנתונים, איכות הנתונים והעברת המסרים. התוכניות לאזורנו הן השקעה רבה של החברה במתודולוגיות שיווק ומכירות ומעל לכל – השתתפות ישירה עם המפיצים בכל שלב של ביצוע פרויקט ארגוני. אנו מאמינים כי המאמץ המשותף של המפיצים, המכירים את הלקוח המקומי והשוק, יחד עם האנשים שפיתחו את התוכנות והמוצרים, מביא לתוצאות טובות יותר ולתועלת עסקית רבה יותר".

אינפורמטיקה ידועה בישראל בעיקר הודות לפלטפורמת ה- PowerCenter. מהן תוכניות החברה להטמעת פתרונות חדשנים בתחומי ה-B2B והוירטואליזציה?
מיאזטו: "וירטואליזציה משמעה שמירה על השליטה גם כאשר חלק מהפרויקטים מנוהלים מחוץ לארגון. מידע הוא נכס של הארגון, נכס אשר יכול לעשות את ההבדל בין הצלחה לכישלון עסקי ועל כן אינו יכול להיות מנוהל מחוץ לחברה, אפילו כאשר היישומים מנוהלים על ידי קבלן חיצוני. אינפורמטיקה מציעה פתרון השומר על השליטה בנתונים, אפילו כאשר הם בסביבת ענן. לאינפורמטיקה מספר מוצרים המאפשרים ללקוחות לעבוד בסביבת ענן, המאפשרים להם לקרוא, לכתוב ולסנכרן את הנתונים השמורים בענן. לקוחות יכולים לארכב נתונים אל הענן או להשתמש ביכולות אינפורמטיקה בענן על בסיס תוכנה כשירות (SaaS) ועדיין לשמור על שליטה מלאה במידע".

השימוש בפתרונות ה-B2B של אינפורמטיקה מאפשר ללקוחות:

•    לקחת החלטות עסקיות טובות ומהירות יותר על ידי התבססות על כל המידע בארגון, ללא תלות בפורמט, סוג או מיקום של הנתון – בתוך הארגון או אצל השותפים העסקיים

•    לפשט את ניהול הקשרים הבין-ארגוניים על ידי העלאת רמת הנראות והשליטה בטרנזקציות מול לקוחות, ספקים ושותפים

•    לשפר את יעילות תהליכי שרשרת האספקה ולקצר את הזמן הנדרש להגיע להכנסות הרצויות על ידי גיוס לקוחות ושתופים חדשים במהירות רבה יותר ובעלות נמוכה יותר

•    להפחית זמני פיתוח ופריסה בחצי ולהוזיל עלויות אחזקת IT ב-70 אחוזים הודות להימנעות מכתיבת קוד המועדת לטעויות"

אירועים קרובים