גוגל השיקה את נקסוס S – הטלפון הסלולרי החדש שלה

המכשיר, שמיוצר על ידי סמסונג, מבוסס על גרסת 2.3 החדשה של אנדרואיד ● הוא כולל רכיב NFC להעברת מידע בין שני עצמים במרחקים קצרים, מסך מגע AMOLED בגודל ארבעה אינץ' ומעבד של 1 ג'יגה-הרץ ● הנקסוס S יוצע למכירה בארצות הברית החל ב-16 בדצמבר, ובבריטניה - החל ב-20 בו

לאחר חודשים של ניחושים והדלפות, הכריזו אתמול (ב') גוגל (Google) וסמסונג (Samsung) על הגוגלפון החדש: נקסוס S, הטלפון הראשון שמריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.3. מדובר בממשיך דרכו של הנקסוס הראשון, שיוצר עבור גוגל על ידי HTC.

הנקסוס S יימכר בארצות הברית החל מה-16 בדצמבר, ברשת בסט-ביי (Best Buy) – הן באתר שלה והן בחנויות. מחירו ללא תוכנית התחייבות יעמוד על 529 דולרים, ועם התחייבות לשנתיים לחברת טי-מובייל (T-Mobile) – על 199 דולרים. המכשיר החדש יימכר החל ב-20 בדצמבר גם בבריטניה, ברשת Carphone Warehouse.

הגרסה החדשה של אנדואיד (Android), המכונה Gingerbread, כוללת שיפורים רבים, כמו: מקלדת משופרת התומכת במולטי-טאץ', תמיכה ב-VoIP/SIP, ממשק משתמש "חלק" יותר, והחידוש הבולט ביותר – תמיכה ב-NFC, תקשורת לטווח קרוב.

הנקסוס S כולל בתוכו רכיב NFC, שניתן באמצעותו להעביר מידע בין שני עצמים במרחקים קצרים (של כ-10 ס"מ), מה שמאפשר יישומי תשלום סלולרי. עוד כולל המכשיר מסך מגע AMOLED בגודל ארבעה אינץ', מעבד של 1 ג'יגה-הרץ, חיישן ג'ירוסקופי, זיכרון פנימי של 16 ג'יגה-בייט, מצלמה של 5 מגה-פיקסל עם אפשרות צילום HD ומצלמה קדמית באיכות VGA לשיחות וידיאו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים