תוכן שיווקי

ההדפסה בפורמט רחב עוברת לענן

כך אומר אלון הרפז, מנהל מחלקת גיליון רחב של חברת מפעיל, לקראת אירוע Large Format Event שתערכנה מפעיל ו-HP ב-14 בדצמבר 2010, בשעה 16:00, מרכז הכנסים אונו, עזריאלי

07/12/2010 12:11

ההדפסה בפורמט רחב, הנהוגה במשרדי תכנון, אדריכלות ובמכוני העתקה, התקדמה ומציעה את מירב החידושים הטכנולוגיים בני זמננו, לרבות מחשוב עננים – כך אומר אלון הרפז, מנהל מחלקת גיליון רחב במפעיל לקראת Large Format Event של מפעיל ו-HP. "חברת מפעיל מתאימה את עצמה לרוח הזמן ומבחינה טכנולוגית מציעה לשוק המשתנה את הציוד המתאים ע"י סל פתרונות רחב וזאת ע"י ייצוג של מספר חברות מובילות בעולם, ובהן HP, KIP ו-contex. השוק להדפסה בפרומט רחב מאוד מגוון – מכיל משרדי תכנון והנדסה, חברות בניה, מכוני העתקות כאשר השוק מתחלק לשני מגזרים: גרפי ו-CAD (שרטוטים)".

מה תציגו ממוצרי HP?
חברת HP נותנת חסות לכנס. אנו ספקי שירות מוסמכים של HP (הסמכת ASDP), ושותפים מועדפים של HP. בכינוס נציג את הדור החדש של מדפסות דפוס רחב מבית HP, גולת הכותרת הוא פלוטר MfP (משולב) HP2300 המאפשר גם להדפיס בצבע, לצלם ולסרוק לרשת בצבע (תכונה חדשה). הוא מיועד למשרדי תכנון, אדריכלים.

ל-HP יש תוכנה חדשה שנקראת eprint @share – תוכנה לשיתוף וניהול קבצים בענן, באמצעותה ניתן לסרוק קובץ גרפי או תמונה ולהעלותם לענן באינטרנט ובכך לשתף את כל המורשים על ידי בעל הפלוטר, כמו כן המערכת תומכת ומעודדת שיתוף ועבודת צוות בתוך ומחוץ למשרד וע"י כך ניתן לחלוק רעיונות ולהפוך מחשבות לשרטוטים ואיורים. ההדפסה נעשית מכל מקום ללא צורך בדרייברים, אפשר להדפיס אפילו מה-IPOD. למדפסת הוא מסך מגע אינטואיטיבי, הדומה בתפעול למסך של IPOD. בנוסף, למכשיר מובנית יכולת של המרה של RASTER ל-VECTOR, טכנולוגית שיתוף המידע מאפשרת חסכון בנייר ובזמן ומייעלת את תהליך העבודה.

בנוסף נציג פלוטר פוטו לשוק הגרפי HPZ6200, ייחודו במהירותו. הוא מדפיס ב-40% יותר מהר מהדגם הקודם שלו ומגיעה ל- 140 מטר בשעה,שיפור תפוקה עם מחזורי הדפסה מהירים ביותר. פלוטר הזרקת דיו HPT7100 המהיר ביותר מסוגו (במהירות של לייזר) מיועד לשוק השרטוטים, ולריצות מהירות, שימוש בשתי מחסניות דיו שחור – שחור מט ואפור כהה יוצרים קווים  חדים ושטחים שחורים מלאים  בעלות הדפסה יחסית נמוכה.

אלו מוצרים נוספים משווקים ע"י חברת מפעיל?
הרפז: "חברת KIP מייצרת פלוטרים שחור לבן על עקרון LED (דומה לשיטה של לייזר) במהירות של החל מ-3 מטר בדקה ועד 14.4 מטר בדקה, מגוון הציוד, כולל סורקי צבע במהירות גבוהה מאוד של 3 מטר בדקה בצבע מלא וב-600 dpi .סורקי הצבע של KIP מאפשרים לסרוק תוכניות בצבע לקובץ ו/או להדפיס בו זמנית לכל פלוטר צבעוני שקיים בשוק .בנוסף ניתן לסרוק עד עובי של 16 מ"מ כשהמשמעות סריקה צבעונית מקאפות. כל מכונות KIP ניתנות לחיבור למקפלות  on-line  שמאפשרות קיפול  באופן אוטומטי של שרטוטים ברוחב עד 91 ס"מ ובאורך של עד 32 מטר לגודל סופי של A4 . בנוסף, מפעיל מייצגת בארץ את חברת contex, מהמובילות בעולם בשיווק סורקי צבע מקצועיים החל מרוחב של 36 אינטש ועד 54 אינטש. הסורקים מגיעים עד רזולוציה של 2,400 DPI.

מי קהל היעד של הכנס?
הכנס מיועד למכוני העתקות, משרדי תכנון והנדסה, ולחברות תעשייתיות המשתמשות בשרטוטים.

מי ישתתף בכנס?
בכנס ירצו ג'וזף מרגו, מנכ"ל קלדרה מצרפת ודייויד גרסו, מנהל תחום הדפסה בפורמט רחב מ-HP בברצלונה.

אירועים קרובים