ארצות הברית: הוגשה הצעת חוק שתחייב להתקין רשת אלחוטית בכל בניין פדרלי

ההצעה, שזכתה לכינוי "חוק הרשת האלחוטית הפדרלית", מחייבת את מינהל השירותים הכלליים האמריקני להתקין תחנות בסיס אלחוטיות בכל הבניינים של הממשל שנגישים לציבור ● הנקודות החמות יספקו גישה רחבה יותר לאינטרנט לאנשים המשתמשים בשירותים המוצעים בבנייני הממשל ● עלות ההתקנה המוערכת: 15 מיליון דולרים

שני סנאטורים בארצות הברית הגישו באחרונה הצעת חוק להחיל כיסוי Wi-Fi מלא בבניינים ששייכים לממשל הפדרלי. המטרה של הצעת החוק היא להוריד את העומס מרשתות הטלפונים הסלולריים. על פי ההצעה, שכבר זכתה לכינוי "חוק הרשת האלחוטית הפדרלית", מינהל השירותים הכלליים האמריקני יחויב להתקין תחנות בסיס אלחוטיות בכל הבניינים של הממשל שנגישים לציבור.

ההצעה הוגשה על ידי הסנאטורים אולימפיה סנווי ממדינת מיין ומרק וורנר ממדינת וירג'יניה. מכיוון שרוב הטלפונים החכמים שנמצאים כיום בשימוש כוללים גישה לאינטרנט באמצעות רשת אלחוטית, הרשתות יוכלו להתייעל ולהשתמש ביכולת הזו כדי לגלוש באינטרנט, במקום להשתמש ברשת הסלולרית עצמה. בנוסף, הנקודות החמות יספקו גישה רחבה יותר לאינטרנט לאנשים המשתמשים בשירותים המוצעים בבנייני הממשל.

"עם יותר מ-276 מיליון מנויים אלחוטיים ברחבי המדינה, ועם צריכה הולכת וגדלה לגלישה אלחוטית בפס רחב, הכרחי מצידנו לנקוט בצעדים לשיפור נפח התקשורת האלחוטית", נכתב על ידי סנווי בהודעה לעיתונות. "הצעת החוק הזו תגרום לכך שנבצע צעד משמעותי להשגת המטרה הזו".

מינהל השירותים הכלליים האמריקני אחראי לתפעול של כ-9,000 בניינים פדראליים. אם ההצעה תאושר, המינהל יחויב להתקין את התחנות, כולל שירותים קוליים וגישה לבסיסי נתונים הכרחיים, עד ה-13 בדצמבר 2013. עלות הפרויקט מוערכת ב-15 מיליון דולרים.

בנוסף, הצעת החוק מביעה תמיכה בהמלצות שניתנו באחרונה על ידי ועדת התקשורת הפדרלית, במסגרת התוכנית לספק פס רחב גם לאזורים כפריים שהכיסוי שלהם עדיין לוקה בחסר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. NO RAD

    מקדמים רע במקום רע. יש לאסור שימוש בציוד אלחוטי וטלפונים סלולרים בתוך מבני ציבור! יש להקים בכל מבנה ציבור חדרי שימוש באלחוטי ובסלולרי, ששם יהיה גם ראוטר וגם נקודות גישה סלולריות במקום לפזר את הקרינה ולהזיק לכל האנשים, רק אלה שרוצים להשתמש בסלולרי ובאלחוטי ולא חושבים שזה מסוכן יחשפו לקרינה. צמצמו שימוש בסלולרי ובאלחוטי או שהשימוש יצמצם אותכם.

אירועים קרובים