חדש בלופטהנזה: אינטרנט בטיסות טרנס-אטלנטיות

חברת התעופה הגרמנית היא הראשונה להציע חיבור אינטרנט מבוסס לוויין, שיאפשר גלישה גם בטיסות חוצות יבשות ● על פי הודעת החברה, היא תציע פס רחב מספיק שיאפשר למשתמשים לקבל ולשלוח קבצים גדולים יחסית ולהתחבר אל מערכות המיחשוב הארגוניות באמצעות VPN, בנוסף כמובן לגלישה פשוטה באינטרנט ● השירות יסופק בחינם לפחות עד סוף ינואר, בכדי לבדוק את איכות ההתחברות והגלישה

מוכנים לדור הבא של החיבור לאינטרנט? חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה (Lufthansa) תהיה הראשונה לספק שירותי אינטרנט בטיסות בינלאומיות מעבר לאוקיינוס האטלנטי. אמנם בעולם כבר קיימות כמה חברות שמספקות שירות דומה, אולם ברוב המקרים מדובר באינטרנט בטיסות פנים-ארציות בלבד, כלומר חיבור שמסתמך על אנטנות אלחוטיות קרקעיות.

כעת, מציעה לופטהנזה אינטרנט גם במספר טיסות טרנס-אטלנטיות תוך שימוש, ככל הנראה, בחיבור באמצעות לוויינים. השירות החדש יוצע בטיסות של החברה אל פרנקפורט ממספר יעדים בארצות הברית, לרבות אטלנטה, דטרויט וניו-יורק. על פי הודעת החברה, היא תציע פס רחב מספיק שיאפשר למשתמשים לקבל ולשלוח קבצים גדולים יחסית ולהתחבר אל מערכות המיחשוב הארגוניות באמצעות VPN, בנוסף כמובן לגלישה פשוטה באינטרנט. עם זאת, לא ברור אם תהיה הגבלה על רוחב הפס שיקבל כל נוסע.

מעבר לגלישה הישירה באינטרנט, מציעה החברה גם שירות "אינטרנטי" נוסף. לשירות הזה היא קוראת Cloudstream, והוא יאפשר לכל מי שירצה בכך לבצע ליקוט של חומרי קריאה ושאר דפים מעניינים מהאינטרנט, ולשמור אותם לספרייה וירטואלית. לאחר ההמראה, יוכל כל נוסע להתחבר לספרייה שלו ולעיין בחומרים שהוריד, גם בלי חיבור ישיר לאינטרנט. שני השירותים הללו יסופקו בחינם לפחות עד סוף ינואר, בכדי לבדוק את איכות ההתחברות והגלישה.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מור סגמון

    לא יאמן!! כמה קרינה אנחנו צריכים לספוג בטיסה? לא מספיקה רמת הקרינה הגבוהה הקיימת כבר עכשיו? למה שאספוג קרינה פאסיבית בגלל שנוסעים אחרים חייבים להיות מחוברים לאינטרנט בלי הפסקה!?!?! ואם כבר חיבור לאינטרנט - למה לא בחיבור ישיר עם כבל לכל מי שרוצה, מבלי לפגוע בזולת? לופטהנזה - אתם הבחירה האחרונה שלי מעתה לטיסות טרנסאטלנטיות! מור

  2. NO RAD

    מגניב! עוד קצת קרינה בטיסה! לא מספיק שטיסה טרנס אטלנטית אנחנו נחשפים לרמות קרינה של 4 צילומי רנטגן, לא מספיק שהבידוק בחלק מהשדות תעופה בעולם יש עמדות רנטגן, לא מספיק ששניה אחרי הנחיתה כולם מדליקים את הסלולר ומתחלים לברבר ולהקרין (במקרה הטוב שניה אחרי) עכשיו גם יהיה WIFI בטיסות של לופטהנזה.

אירועים קרובים