טאקט בדיקות תמכור את כלי הבדיקות ל-BI של Vision.bi

על פי ההסכם שנחתם בין החברות, טאקט תספק חבילת שירותים ותמכור את הרישוי לכלי ● טאקט מעריכה כי ההכנסות ממכירת הרישיונות של הכלי בשנה הקרובה יעמדו על כ-2 מיליון שקלים

טאקט בדיקות, חטיבת הבדיקות של מטריקס, ו-Vision.bi, חתמו על הסכם בלעדיות למכירת כלי הבדיקות לפרויקטי BI והסבות – Quality Gates. על פי ההסכם, טאקט תספק חבילת שירותים ותמכור את הרישוי לכלי. טאקט מעריכה כי ההכנסות ממכירת הרישיונות של הכלי בשנה הקרובה יעמדו על כ-2 מיליון שקלים.

Quality Gates הינו כלי לבדיקות נתונים בסביבת BI ,DWH ומערכות תפעוליות. הכלי מאפשר לנהל את בקרות הנתונים, לאתר נתונים שגויים בשוטף, להתריע על חריגות ולעצור טעינת נתונים טרם כניסתם למערכות ה-Production. הכלי מאפשר לייעל את תהליך הבדיקות וההרצות של שאילתות SQL, עובד מול כל מקורות המידע הרלוונטיים ונותן אפשרות להרצות אוטומטיות של בדיקות רגרסיה על הנתונים.

זיו מנדל, מנכ"ל משותף בטאקט בדיקות, אמר כי "טאקט בדיקות תוכנה רואה בשוק ה-BI המתפתח יעד אסטרטגי לשנים הקרובות ומאמינה שבאמצעות השת"פ עם Vision.bi תגדיל את נוכחותה בנישה זו".

לדברי אילן זייתון, מנכ"ל משותף ב-Vision.bi, "פרויקטי BI ואינטגרציה מציבים אתגר גדול בפני צוותי הבדיקות הנדרשים הן להבנה עיסקית של התהליכים והן להבנה מקצועית של מבנה הנתונים. מוצר ה-Quality Gates מספק פתרון לצוותי הבדיקות ומשלב מתודולוגיות מובנות לתמיכה בתהליכים אלו. שיתוף הפעולה עם טאקט בדיקות, בסיס הלקוחות הרחב והמיקוד בתחום בקרות ה-BI, יאפשרו לנו להפיץ את מוצר ה-Quality Gates בשוק הישראלי, להגיע לקהלים חדשים ולספק לארגונים פתרון איכותי לבקרת נתונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים