One1 השיקה את מערכת ה-ERP החדשה שלה

המערכת החדשה מקצרת את זמן ההטמעה וההפעלה ב-50% ועלותה פחות ממחצית ביחס למערכות האחרות הקיימות - נמסר מ-One1ERP ● היא כוללת את פתרון Taylor made ERP, המיועד לתעשיות שונות בשוק הישראלי, בהן תעשיית הפלסטיק, תעשיות תהליכיות, מאפיות, גז ואנרגיה, משתלות ורשתות חינוך

One1ERP מקבוצת One1 השיקה את גרסת 3G למערכת ה-ERP שלה. על פי החברה, הגרסה החדשה של המערכת מקצרת את זמן ההטמעה וההפעלה ב-50% ועלותה פחות ממחצית ביחס למערכות האחרות הקיימות. ב-One1 ציינו, כי המגמה העיקרית כיום בשוק בקרב לקוחות בסדרי גודל בינוני וקטן היא חיפוש מערכות הנותנות החזר מהיר על ההשקעה, תוך מתן פתרונות מלאים לצרכי הארגון ומבלי שהם יידרשו להתפשר בתהליכים שהמערכות מכתיבות.

רונן בנבניסטי, מנכ"ל One1ERP, אמר, כי "מרבית הפרויקטים שלנו מסתיימים בזמן ממוצע של שישה חודשים ובכמות משאבים נמוכה יחסית. מדובר בפתרון Taylor made ERP, שמתאפשר הודות לחבילה מותאמת ותפורה לשוק הישראלי. הוא מכיל כ-25 פתרונות מוכנים לתעשיות שונות, כגון: תעשיית הפלסטיק, תעשיות תהליכיות, מאפיות, גז ואנרגיה, משתלות ורשתות חינוך".

לדבריו, "השיפורים במערכת החדשה הם החל משילוב טכנולוגיות כגון ג'אווה (JAVA) ודוט.נט וכלה בהוספת מנגנוני ניווט משופרים המקלים על ההתמצאות במערכת, הצגת חיוויים ברורים למשתמש. דגש מיוחד הושם על GUI ידידותי במיוחד דוגמת WIN7".

בנבניסטי אמר, כי "המערכת החדשה מאופיינת בריכוז מיטבי של המידע והצגתו בצורה יעילה, באופן החוסך זמן עבודה ניכר של המשתמש".

החברה אף הוסיפה, ציין בנבניסטי, מערכת CRM, שיפרה את מודול הסחר וההפצה והרחיבה את מודול רשת הביטחון, מודול האוכלוסיה בקיבוצים ומודול ההתקשרויות מול ספקים. הופץ מודול One1ERP Mobile לניהול סוכנים, טכנאים, ניהול מחסן ודיווחי ייצור. בנוסף, תעבוד גרסת הדור השלישי בתאימות מלאה לאופיס 2010 (Office 2010), וכן ישופר מודול ניהול הפרויקטים ויחובר ל-MSProject.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים