Salesforce הציגה מסד נתונים מקוון; תתחרה באורקל

המוצר החדש, Database.com, הוכרז בוועידת Dreamforce שהחברה עורכת השבוע – ויושק בשנה הבאה ● הוא מאפשר למפתחים לפתח יישומים מקוונים ● מדובר בחלק משאיפתו של מרק בניוף, מנכ"ל Salesforce, לחדור לתחומים חדשים, בכלל זה רשתות חברתיות עסקיות ● "הפלטפורמות עוברות לענן", אמר בניוף בנאום המרכזי שנשא בוועידה

Salesforce.com, הספקית הגדולה ביותר של תוכנות לניהול קשרי לקוחות (CRM) במתכונת מקוונת, הציגה מוצר חדש שעתיד להגביר את התחרות בינה לבין אורקל (Oracle), הספקית הגדולה ביותר של תוכנות מסד נתונים.

המוצר החדש, Database.com, הוצג אתמול (ג') בפתח ועידת Dreamforce שהחברה עורכת השבוע. המוצר, שיהיה זמין בשנה הבאה, פועל כמסד נתונים, ומפתחים יכולים להשתמש בו כדי לפתח יישומים מקוונים. מרק בניוף, מנכ"ל Salesforce.com, מבקש לחדור לתחומים חדשים, בכלל זה רשתות חברתיות עסקיות, ושואב עידוד מהעליה המהירה בשערן של מניות החברה – קרוב לפי שניים בשנה האחרונה.  "הפלטפורמות עוברות לענן", אמר בנאום המרכזי שנשא בוועידה.

שותפות של Salesforce.com, בהן אינפורמטיקה (Informatica) ו-Progress Software, מציעות תוכנה שתסייע ללקוחות להעלות נתונים ל-Database.com.

פרנק גנס, אנליסט ראשי ב-IDC, אמר, כי Database.com יסייע לחברה לפנות למפתחים של יישומים אשר מיועדים למכשירים שמחוברים לרשת, ויגביר את התחרות בין Salesforce.com לאורקל ולחברות תוכנה נוספות. הוא הוסיף, כי אורקל עשויה לתת מענה בדמות מסד נתונים מקוון משלה.

לא ניתן היה לקבל תגובה מקרול סטו, דוברת אורקל.

עוד מתכוונת Salesforce.com להציג במסגרת הוועידה את הגרסה החדשה של כלי הפיתוח Force.com, שמסייעים למפתחים לכתוב בשפת ג'אווה (Java) יישומים שתומכים בפלטפורמה של החברה. ברנדן ברניקל, אנליסט מחברת Pacific Crest Securities, העריך שהגיוון של המוצרים יגביר את האטרקטיביות של Salesforce.com בעיני מנהלי המיחשוב הראשיים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ישראל פטשניק

    למיישמי אפליקציות ב"ענן" זה יכול להיות מאוד מעניין זה לא פותר את הבעיות הבסיסיות הענן כגון "אבטחת מידע" ואלי אף מגביר אותן לאפליקציות כגון רשתות חברתיות או שרותים מקוונים אחרים ברשת זה יכול להיות מעניין ישראל פטשניק יעוץ ואימון אסטרטגיה עסקית וטכנולוגית Business & Technology Strategy 054-9003900 [email protected] http://www.linkedin.com/in/israelptashnik

אירועים קרובים