מטריקס משווקת

בכנס שיווק יוצא דופן, שהתקיים בשבוע שעבר, חברו מטריקס, המרכז הישראלי לניהול ומרכז הקונגרסים בבנייני האומה בי-ם על מנת להעניק למשתתפים חוויית לקוח מפנקת, עתירה בתשומת לב, תכנים מעשירים ואלפי תובנות הנוגעות לאתגרים ולהזדמנויות של השיווק בעידן של מהפכה מתמדת. מי ומי בניצפים.

סיור קסום בסמטאות נחלאות שהסתיים בבליל של ריחות וצבעים בשוק מחנה יהודה

מימין: ענבר דותן, מנהלת המרקום של iDigital עם אורי ירון, מנהל מכירות בחטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות, מטריקס

מימין: ענת ויכטר מהמי"ל וענת גיסין, מנהלת התקשורת השיווקית של דפי זהב

במחנה יהודה, המדריכה מצליחה לרתק

תרופות לסלולרי. ד"ר יוסי בהגון, מנהל הרפואה המקוונת בשירותי בריאות כללית, מדבר על המהפכה הדיגיטלית

המארחת. גילי רון, סמנכ"ל השיווק ושיתופי פעולה של מטריקס

הפאנליסטים. מימין לשמאל: אסף דותן, מנכ"ל חברת ייעוץ לאסטרטגיה ופעילות דיגיטלית, קובי מגנזי, מנהל מרכז התמחות רב-ערוציות במטריקס, ענבל זך, מנהלת תקשורת שיווקית של שירותי בריאות כללית, יהודה ברגר, מנהל תקשורת שיווקית בנק לאומי, מאשה דשקוב, מנהלת תקשורת שיווקית, המסלול האקדמי המכללה למנהל ופרי לוי, מנהלת תקשורת אינטראקטיבית ותוכן בקבוצת שטראוס

מופע מרשים של לולייניות, רגע לפני ארוחת הצהריים, באודיטוריום הגדול ביותר במדינה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים