Salesforce מאחורייך: טריפל סי משיקה פיתרון ERP בענן

הפתרון יתבסס על שיתוף פעולה בין ספקית הענן טריפל סי לחברת BGATE, שפיתחה מערכת ERP במתכונת SaaS ● המערכת תאפשר חיוב על פי מספר המשתמשים הפעילים ולא על פי מספר המחשבים ● רמי נחום, מנכ"ל טריפל סי: "שיתוף פעולה זה הינו חלק מהחזון שלנו להתרחב ולהתבסס כחברה מובילה בתחום הענן"

08/12/2010 15:44

טריפל סי, מפעילת ענן המיחשוב הישראלי, מרחיבה את סל מוצרי הענן שלה ותספק מערכת ניהול עסקי לעסקים קטנים ובינוניים.

במסגרת שיתופי הפעולה של טריפל סי עם יצרני תוכנה עצמאיים (ISV), תחבור ספקית הענן לחברת BGATE, אשר פיתחה מערכת ERP במתכונת SaaS (ר"ת Software as a Service), שתהיה זמינה כעת דרך תשתיות מיחשוב הענן של טריפל סי.

על פי רוח התשלום על-פי שימוש, המאפיין את מתודולוגיית מיחשוב הענן, הפתרון החדש של טריפל סי ו-BGATE יאפשר חיוב על פי מספר המשתמשים הפעילים ולא על פי מספר המחשבים. החברות לא דווחו באם יציעו גם מודלים של תשלום על פי כמות נתונים, כוח עיבוד או פרמטרים נוספים של תשלום על פי שימוש.

מערכת ה-ERP החדשה תהיה זמינה בשלושה מודלים עסקיים: חבילת בסיס – שתכלול מודול הנהלת חשבונות, מודול ניהול מלאי, ניהול קשרי לקוחות, מודול שיווק ומכירות ומחולל דוחות. המודל השני יכלול חבילת PRO, שתציע את חבילת הבסיס בתוספת מודול שירות. המודל השלישי כולל את החבילת EXT – הכוללת את חבילת ה-PRO בתוספת מערכת ניהול חוזי שירות, דוגמת בנק שעות, ניהול חוזים למכונות ועוד.

בכוונת החברות לשווק את פיתרון ה-SaaS גם בישראל וגם בחו"ל, וכבר כעת הן מתחייבות על יחס עלות-תועלת (ROI) גבוה לקהל הלקוחות. לדברי רמי נחום, מנכ"ל טריפל סי, "שיתוף פעולה זה הינו חלק מהחזון שלנו להתרחב ולהתבסס כחברה מובילה בתחום הענן. וכחלק מהרחבת השירותים, אנחנו מוסיפים את שירות ה-ERP בענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים