עובדי מיקרוסופט ישראל קיימו פעילות משותפת לחנוכה עם ילדי עמותת עמיח"י

במסגרת הפעילות, הכינו העובדים והילדים יחדיו סופגניות, לביבות, חנוכיות וציורים ● עמותת עמיח"י פועלת למען ילדים, בני נוער ומבוגרים עם פיגור שכלי ואוטיזם ● הפעילות התקיימה במועדונית של העמותה בהוד השרון, ונטלו בה חלק 20 מעובדי מיקרוסופט ישראל בראשות רמי שטיינפלד, סמנכ"ל חטיבת מגזר ציבורי בחברה

עובדים במיקרוסופט (Microsoft) ישראל קיימו שלשום (ג') פעילות משותפת לחנוכה עם ילדים ובני נוער מעמותת עמיח”י (ר"ת עמותת משפחות לילדים מיוחדים בישראל). הם ביצעו פעילות חווייתית סביב תכני חג החנוכה במתכונת של עבודה בקבוצות קטנות וחניכה. בין היתר, הכינו העובדים והילדים יחדיו סופגניות, לביבות, חנוכיות וציורים.

הפעילות התקיימה במועדונית של עמותת עמיח"י בהוד השרון, כחלק מקייטנת חנוכה שהפעילה העמותה. נטלו בפעילות חלק 20 מעובדי חטיבת המגזר הציבורי של מיקרוסופט ישראל בראשות רמי שטיינפלד, סמנכ"ל החטיבה, ו-25 ילדים ובני נוער בגילאים 8 עד 21, בעלי נכויות התפתחויות.

האירוע הוא חלק ממסגרת של פעילויות שמבצעת עמותת עמיח"י לשילוב של ילדי העמותה בקהילה ומפגשים עם מתנדבים.

עמיח"י מפתחת ומספקת רצף שירותים בקהילה לילדים, לבני נוער ולמבוגרים עם פיגור שכלי ואוטיזם במרכז הארץ, מתוך אמונה, כי לכל אדם הזכות להיות חבר מלא ושווה זכויות בקהילה. העמותה פועלת לשיפור איכות החיים שלהם ושל בני משפחותיהם בראיה מערכתית, המבקשת לתת מענה למגוון התחומים המשפיעים על חייהם, בהם התחום הטיפולי, החברתי, הקהילתי ותחום המדיניות הציבורית.

כחלק ממדינות קשרי הקהילה של מיקרוסופט בארץ ובעולם, החברה מאפשרת לעובדיה להקדיש עד שלושה ימי עבודה בשנה להתנדבות במגוון של עמותות, לפי בחירתם. בין יתר הפעילויות שעובדי מיקרוסופט ישראל מתנדבים במסגרתן: הדרכה של בני נוער ומבוגרים במסגרת היום הלאומי לאינטרנט בטוח; סיוע לעמותות חברתיות בבניית היכולות הטכנולוגיות שלהם; ואיסוף וחלוקה של מזון לנזקקים.

שטיינפלד אמר, כי "אנחנו רואים את הפעילות עם ילדי עמותת עמיח"י זכות גדולה עבורנו. התנדבות היא חלק מרכזי במחויבותה של מיקרוסופט לקהילה שבה אנחנו פועלים. אנחנו מכירים בחשיבות של שילוב עובדינו בקהילה ובחשיפה שלהם לאוכלוסיות מגוונות ולצרכים שונים".

קרן שושן, מנכ"ל עמותת עמיח"י, אמרה, כי "מתנדבי מיקרוסופט ישראל הפגינו רצינות, נכונות כנה לעזור וטוב לב. אנחנו מאמינים, כי יש להתנדבות מקום מרכזי בחוסנה של החברה והקהילה ובשיפור איכות חייו של הפרט. לכל אחד, כפרט או בקבוצה, ישנה היכולת לחלוק מכוחותיו ויכולותיו ובכך לתרום לסביבתו". היא הוסיפה, כי "המתנדבים בעמיח"י מהווים חלק אינטגרלי ממערך אספקת השירותים שלה. בזכותם יכולה העמותה להעשיר ולגוון את הפעילויות הניתנות לילדים, לנוער ולמבוגרים עם נכויות התפתחותיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים