לקראת חג המולד: הכירו את להקת ה-iPad-ים

חבורת גברים מג'ורג'יה שבארה"ב החליטו שבמקום כלי נגינה, תשתמש להקת הכנסייה שלהם בכמה מחשבי iPad וזוג מכשירי iPhone ● מבצעי ה-iPad האלה מחזיקים את כלי הנגינה שלהם בזהירות בידם השמאלית, ובאצבעות ידם הימנית מקישים את תווי הנגינה במיומנות של קלדנית ● שווה צפיה

חשבתם שצריך כלי נגינה בשביל ליצור מוסיקה? תחשבו שוב. הכירו בבקשה את Northpoint Community Church iBand. הגברים האלה, מאלפרטה שבג'ורג'יה, ארה"ב, הקימו להקה ששמה לה למטרה לנגן את שירי ומזמורי חג המולד. ההבדל בינם ובין רוב הלהקות שאנחנו מכירים הוא, שככלי נגינה משמשים אותם כמה מחשבי iPad וזוג מכשירי iPhone…

טוב, לא תראו כאן נגני גיטרה וירטואוזיים, המנופפים בגיטרה שלהם אל מול הקהל, מנגנים בה מאחורי הגב ו-"קורעים" את המיתרים, והאמת היא שהצלילים נשמעים שטוחים משהו – אבל זה די טבעי בהתחשב ב-"כלי הנגינה".

מבצעי ה-iPad האלה מחזיקים את כלי הנגינה שלהם בזהירות בידם השמאלית, ובאצבעות ידם הימנית מקישים את תווי הנגינה במיומנות של קלדנית.

בין התגובות של הגולשים ביו-טיוב (Youtube), כתב אחד מהם, כי נכח בהופעה חיה של הלהקה, והקהל ליווה את המוזיקה ב-"נרות" iPhone. מה שנקרא חוויית i מושלמת.

הם לא הראשונים, דרך אגב. הטרנד של וירטואוזיות איי-פדית הוצגה לראשונה על ידי הפסנתרן הסיני לאנג לאנג, כשניגן את מחול הדבורה של רימסקי קורסאקוב כהדרן באולם קונצרטים בסן פרנסיסקו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים