רד-האט הרחיבה את משרדיה ברעננה ומחפשת עובדים נוספים

החברה עברה באחרונה למשרדים המשתרעים על שתי קומות וחצי - במקום קומה אחת עד כה ● בנוסף, מחפשת החברה 15 עובדים חדשים, שיצטרפו ל-85 העובדים שכבר מועסקים בה

רד-האט

רד-האט (RedHat) ישראל עברה באחרונה למשרדים חדשים, המשתרעים על שטח של 2,500 מ"ר בשתי קומות וחצי. המשרדים ממוקמים בבניין הצמוד למשרדיה הקודמים ברעננה, שהיו בקומה אחת בלבד. במקביל, החברה עתידה לגייס בקרוב כ-15 אנשי מקצוע ברמה גבוהה ביותר, שיצטרפו לכ-85 העובדים בחברה.

המשרדים החדשים כוללים משרדי הנהלה וחדרי ישיבות מרווחים. העיצוב נעשה באופן זהה לזה של משרדי רד-האט ברחבי העולם, עם תשומת לב רבה לסביבת עבודה פתוחה וחדרי פגישות רבים. כמו כן, יש במקום חדר פינג פונג, חדר כושר, מקלחת וחדרי אוכל מרווחים.

בנוסף, מחפש יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד-האט בישראל, תורכיה, יוון וקפריסין, מנהל ערוצים אזורי – לתמיכה בהתפתחות העסקית של החברה באזורים אלה.

נירית שיין, מנהלת הגיוס של רד-האט ישראל, אמרה, כי "אנחנו מחפשים כ-15 עובדים נוספים – ורק את המצטיינים ביותר מבחינה מקצועית בתחומי פיתוח ובדיקות. אנשים מבריקים ייהנו אצלנו מתנאים מצוינים".

איתמר היים, מנהל פיתוח הפעילות המרכזית של רד-האט בישראל, אמר ש-"אנחנו מעוניינים לכל הקבוצות שלנו בתוכניתנים שמחפשים אתגרים במערכות מורכבות. מערכות ניהול וירטואליזציה הן מהמתקדמות טכנולוגית, ומהוות את התשתית למחשוב מבוסס ענן. הפיתוח במערכות מבוסס על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחומים של JBoss ,GWT ,REST ,Storage ,Python ו-System Windows".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים