BMC מרחיבה את מרכז המו"פ בתל חי: חנכה אגף חדש ותגייס עובדים נוספים ב-2011

האגף החדש משתרע על פני שטח של 500 מ"ר, שמתווספים ל-2,000 המ"ר הקיימים ● הוא נחנך בטקס שנערך ביום ה', בהשתתפות בכירי החברה בישראל וביל מילר, מנהל תחום מחשבי מיינפריים ב-BMC העולמית

BMC מרחיבה את מרכז המו"פ בתל חי ונערכת לגיוס אנשי מקצוע נוספים בשלוחה הצפונית שלה – כך הודיעה החברה. במסגרת זו, חנכה BMC ביום ה' אגף חדש במרכז המו"פ שלה בשטח של על כ-500 מ"ר, המתווסף ל-2,000 מ"ר הקיימים.

באירוע ההשקה של האגף החדש השתתפו ביל מילר, מנהל תחום מחשבי מיינפריים ב-BMC העולמית, זהבה סימון, מנכ"לית BMC ישראל ועופר מורון, מנהל מרכז המו"פ בתל חי.

מרכז המו"פ של BMC, השוכן בפארק התעשיות בתל חי, הוקם לפני כעשר שנים – כשנה לאחר הקמתה של BMC ישראל ופתיחת משרדיה בתל אביב. מאז צמח המרכז באופן עקבי מידי שנה, וכיום הוא מונה כ-165 עובדים (לא כולל עובדי קבלן). המרכז בתל חי, בשיתוף עם מרכז המו"פ בתל אביב, מעורב כיום בפיתוח כל מוצריה של BMC, לרבות מוצרי הדגל Control-M ו-BladeLogic, המותקנים באלפי ארגונים ברחבי העולם ומניבים לחברה העולמית הכנסות של מאות מיליוני דולרים בשנה.

סימון אמרה, כי "בתמיכתה של BMC העולמית, הצלחנו להקים ולפתח מרכז מו"פ אסטרטגי של החברה בגליל העליון. צמיחתו העקבית מאז הקמתו איננה מקרית, ואנחנו נערכים עתה לצמיחה נוספת ב-2011 ומקווים שמודל הפעילות שיצרנו יאומץ על ידי חברות טכנולוגיה נוספות".

BMC

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים