תרשים זרימה יסייע לילדים להחליט האם לאשר את ההורים שלהם כחברים בפייסבוק

התרשים מתיימר להשיב על השאלה באילו מקרים כדאי לילדים לאשר את בקשות החברות שהם מקבלים מההורים שלהם ברשת החברתית - ובאילו לא ● במחקר שנערך באחרונה נמצא, כי כמחצית מההורים הוסיפו את ילדיהם כחברים בפייסבוק

מוחקים - ומתגלים. פייסבוק

ילדים ובני נוער רבים מתחבטים בשאלה האם לאשר בקשות חברות של הוריהם בפייסבוק (Facebook). מייק ניומן מאתר Cool Material יכול לסייע למתלבטים, בעזרת תרשים זרימה שהכין.

באחרונה ערך אתר הקניות Retrevo מחקר שהראה, כי כמעט מחצית (48%) מההורים הוסיפו את ילדיהם כחברים בפייסבוק. הורים הודו שזה די מביש לפעמים לעקוב אחרי העדכונים של ילדיהם ברשת החברתית, אולם הם חושבים שיש לכך ערך. מובן שבני נוער פיקחים יכולים בקלות "לזרוק" את הוריהם מצפייה בכל מיני עדכונים מפלילים, תוך שימוש בתכונות הפרטיות המתקדמות של פייסבוק.

האתר גם שאל את ההורים באיזה גיל לדעתם יכולים ילדים להירשם לפייסבוק או מיי-ספייס (MySpace). מהממצאים עולה, כי 26% מהם השיבו מעל גיל 18, 26% – בין הגילאים 16 ל-18 ו-30% חושבים שהגיל המתאים הוא בין 13 ל-15. רק 8% השיבו מתחת לגיל 13.

אם כך, נראה שהורים אוהבים לעקוב אחר ילדיהם, אבל האם זה אומר שהילדים צריכים להסכים לבקשת חברות שלהם, בייחוד אם הם נוטים לפרסם בפייסבוק תמונות מביכות?

הילדים יכולים לבדוק בתרשים הזרימה אם כדאי לכם להימנע, או לקבל בזרועות פתוחות את אבא ואימא לפייסבוק שלהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים